معاون استاندار و فرماندار مراغه در آیین رژه نیروهای مسلح این شهرستان با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: روی پای خود ایستادن، ایستادگی در برابر دشمن و اتحاد ملت بزرگ ایران مهم ترین پیام هشت سال دفاع مقدس برای نسل های آینده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: دوران دفاع مقدس به ما نشان داد که نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایارن از هر قومی که باشند، برای وطن، اسلام و ارزش های والای انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبری در برابر دشمن خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: این صحنه خطیر دفاع مقدس، با وجود برخی خسارت های وارد شده به میهن اسلامی، موجب ایجاد یکپارچگی و انسجام بین ملت و ایجاد دستاوردهای بزرگی برای کشور و نظام اسلامی شده است.

محمدی با اشاره به سخنان نسنجیده و سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه کشورمان اضافه کرد: سخنان وی، جملاتی نسنجیده، بی محتوا بود و نشان داد که وی و سرمداران نظام سلطه، ملت ایران و رهبر بزرگش را به خوبی نمی شناسند.

وی گفت: سخنان توهین آمیز و پوچ ترامپ در سازمان ملل موجب تاسف بوده و وجود چنین فردی بر مسند کشوری، خجالت آور است.

محمدی اضافه کرد: پاسخ رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و نیز رئیس ستاد کل نیروهای و سردار سلیمانی در جواب سخنان توهین آمیز و پوچ ترامپ، پاسخی دندان شکن به کسانی است که در فکر تهدید و تجاوز به میهن اسلامی مان هستند.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این آیین گفت: نیروهای مسلح کشورمان با تبعیت از ولایت و رهبری همه تحرکات دشمنان را رصد کرده و با اجرای رژه نیروهای مسلح در این روز اعلام می کنیم که ما سرباز صفر ولایت بوده و هستیم.

رضا سامی افزود: در دوران دفاع مقدس مردان و زنان ایارن اسلامی نشان دادند که با توکل بر خدا، ایستادگی بی نظیر و اطاعت از رهبری در برابر قدرت های شرق و غرب ایستادند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورایی به عنوان عاملی مهم در شکل گیری پیروزهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس امری انکار ناپذیر بوده است.

سامی اضافه کرد: دشمن اکنون برای تضعیف انقلاب اسلامی، درصدد تضعیف و ضربه زدن به توان دفاعی کشورمان و نیروهای مسلح است .

وی گفت: هرجا ولایت و رهبری تشخیص دهد که نیازی است، نیروهای مسلح کشورمان این امر را فصل الخطاب قرار داده و در هرجای دنیا که نیاز باشد، برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی حضور خواهند یافت.

اتحاد مهم ترین پیام دوران دفاع مقدس/ترامپ نشان داد ایران را نمی شناسد

در این آیین یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر در مراغه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و 31 شهریور، آمادگی خود را نشان دادند.

 

 
ارسال نظرات