امام جمعه بهار گفت: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است و سخنان ترامپ و عصبانیتش نشان از شکست خوردگی دشمن در مقابل ایران اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۴۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

سخنان ترامپ نشان از شکست خوردگی دشمن در مقابل ایران اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار ضمن تسلیت و گرامیداشت ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و یکی از درس‌های عاشورا حریت و وفا است.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ابراز داشت: دفاع مقدس درس مقاومت و ایستادگی را به ملت آموخت و سایر ملل نیز این مهم را الگو قرار داده‌اند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است و سخنان ترامپ و عصبانیتش نشان از شکست خوردگی دشمن در مقابل ایران اسلامی دارد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه و ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: ما با پیروی از ولایت فقیه از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنیم.

حاتم‌نیا با اشاره به بازگشایی مدارس ماه مهر را ماه دانش آموختگی دانست و گفت: باید خانواده‌ها با آموزش و پرورش تعامل داشته باشند و در راستای سیاست‌های این سیستم حرکت کنند تا بتوانیم دانش‌آموزانی نخبه و در شأن ایران اسلامی پرورش دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات