خبرهای داغ:
مدیر فنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مدیر فنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از توزیع 245 بسته معیشتی، لوازم التحریر و البسه توسط بسیج سازندگی بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۲۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

توزیع 245 بسته حمایتی بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند همدانعلی اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های مستضعف و دانش‌آموزان نیازمند، بسته‌های حمایتی در قالب بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و البسه بین این عزیزان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها، هدیه مقام معظم رهبری به خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند است که از طریق قرارگاه سازندگی قرب در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گرفت است.

مدیرفنی، عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه افزود: در مجموع 245 بسته حمایتی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان  توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه البسه‌های تهیه شده شامل لباس تابستانی، لباس زمستانی و لباس ورزشی است، اظهار داشت: بسته‌های معیشتی نیز شامل قند، برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، کنسرو ماهی، مرغ و ... است.

رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در بسته‌های لوازم التحریر، اقلامی نظیر دفتر، خودکار، مداد، پاک‌کن، کیف، مدادرنگی و ... قرار داده شده است.

وی گفت: برای شناسایی نیازمندان از گروه‌های جهادی که در مناطق محروم حضور داشتند استفاده کردیم و از این گروه‌ها اطلاعات این خانواده‌ها و دانش‌آموزان را دریافت کردیم و از طریق بسیج سازندگی نواحی بسته‌ها را به دست این عزیزان رساندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات