امام جمعه اسفراین:

سخنان ترامپ در سازمان ملل ابلهانه ،سخیف و نشانه سبک مغزی او بود

امام جمعه اسفراین گفت : سخنان ترامپ در سازمان ملل ابلهانه ، سخیف ، بی اساس و بی ادبانه و نشانه سبک مغزی او بود که باعث شرمندگی مردم آمریکا شده است .
کد خبر: ۸۹۲۳۶۷۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ امام جمعه اسفراین گفت : سخنان ترامپ در سازمان ملل ابلهانه ، سخیف ، بی اساس و بی ادبانه و نشانه سبک مغزی او بود که باعث شرمندگی مردم آمریکا شده است .

حجت الاسلام محمدیان در آیین نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان اسفراین با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: همه باید نسبت به احیای امر به معروف در جامعه تلاش کنیم.

 

امام جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت : هفته دفاع مقدس بهانه ای برای ترویج و اشاعه فرهنگ انقلابی است .

وی گفت : آنچه ما در دفاع مقدس به دست آورده ایم ایستادگی در برابر ظلم و استکبار، حفظ اسلام ناب و ارزش های دینی بوده و دفاع مقدس در حقیقت تجلی ارزش های اسلامی از جمله ایثار، عشق به خدا، وفاداری به ولایت، شهادت و شجاعت است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین همچنین با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و تهمت هایش نسبت به ایران، این اظهارات را بی اساس و ابلهانه برشمرد و گفت : سخنان ترامپ در سازمان ملل ابلهانه ، سخیف ، بی اساس و بی ادبانه و نشانه سبک مغزی او بود که باعث شرمندگی مردم آمریکا شده است .

وی گفت : آمریکا دیگر در میان ملتها هیچ موقعیت و جایگاهی ندارد و به لطف خدا قدرت پوشالی آمریکا در دنیا در هم شکسته و شمارش معکوس برای نابودی استکبار و نظام سلطه آغاز شده است .

نمازگزاران نماز جمعه اسفراین پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در تظاهراتی اعتراض آمیز نسبت به سخنان سخیف ترامپ ابراز انزجار کردند .

ارسال نظرات