مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ابوذر مشهد:

توانمندی موشکی پشتوانه عزت و سربلندی ملت ایران است

مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ابوذر مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: توانمندی موشکی ما پشتوانه منزلت، عزت، بقا و سربلندی ملت ایران می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۵۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه ابوذر مشهد بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و به خطر افتادن منافع امپریالیسم و آمریکا و شکست هیمنه و ابهت ایلات متحده در نظر کشور‌های جهان، ایلات متحده به اقداماتی، چون کودتا علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی، ایجاد جنگ تحمیلی و تجهیز منافقین برای ایجاد آشوب داخلی، اعمال انواع تحریم‌ها علیه کشورمان روی آورد که کلیه این فعالیت‌ها با تدبیر و هدایت‌های حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پشتیبانی ملت بزرگ ایران بی اثر گردید. اینک با تداوم شیطنت‌های آمریکای جهانخوار و استکبار جهانی و دشمنان داخلی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی ما نخبگان بسیجی خواهانیم:

ما نخبگان بسیجی از دولت مردان و مسئولین می‌خواهیم از تولیدات داخلی حمایت و برای ایجاد اشتغال برای جوانان این مرزو بوم بصورت مضاعف اقدام نمایند.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی با جدیت، سعی در اغفال جوانان و نوجوانان ما و دور کردن نسل جوان از سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارزش‌های الهی و قرآنی فعال عمل می‌نمایند، لذا ما نخبگان بسیجی ضمن هوشیاری لازم از دولت مردان می‌خواهیم با وسواس هر چه بیشتر توطئه دشمنان را در عرصه فضای مجازی خنثی نمایند.

ما دوران پسا برجام را دوران نگران کننده برای جامعه اسلامی می‌دانیم چرا که آمریکای جنایتکار به همراه هم‌پیمانان خود تلاش دارند تعهدات خود را زمین گذاشته و با توسعه تحریم ها، کشورمان را همچنان به عنوان تهدید صلح و امنیت جهانی معرفی نماید، لذا ما نخبگان بسیجی با حمایت از سخنان امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) از دولتمردان می‌خواهیم با جدیت تمام مقابل زیاده خواهی آمریکای جنایتکار بایستند.

دشمنان ما بدانند توانمندی موشکی ما پشتوانه منزلت، عزت، بقا و سربلندی ملت ایران می‌باشد و این اظهارات خارج از صلاحیت و شایستگی آنهااست که در خصوص الزامات دفاعی ما صحبت کنند.
 
ما نخبگان بسیجی صنعت موشکی را مسیر رشد و پیشرفت دانسته و ان شاءالله تابع تصمیمات درونی نظام و تحت فرماندهی معظم کل قوا به اوج خود خواهد رسید.

ما نخبگان بسیجی ضمن اعتراض شدید به نسل کشی مسلمانان در میانمار که با سکوت مجامع بین المللی و سازمان‌های حقوق بشری مواجه شده است. از دولتمردان و خاصه از وزارت خارجه می‌خواهیم از تمام ظرفیت اجرایی و دیپلماتیک خود در بین کشور‌های عدم تعهد و کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی بخوبی استفاده کرده و از مردم مظلوم میانمار حمایت به عمل آورد.




ارسال نظرات