اولین یادواره شهدای عشایر دهستان درونه حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه ناحیه بردسکن با حضور مسئولان و اهالی روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این یادواره حجت الاسلام مصوری امام جمعه موقت شهرستان بردسکن ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا و هفته دفاع مقدس طی سخنانی گفت: شهدا به ما آموختند که دفاع از اسلام حد و مرز و ایل و تبار و نژاد ندارد و وجود شهدای عشایر این بخش همین مساله را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: بعضی می‌پرسند ما را با سوریه و عراق چکار در جواب آنان باید گفت شهدای عشایر این دهستان محروم کجا و خوزستان و اهواز کجا محل ولادت امام حسین (ع) مدینه است، اما محل شهادتشان سرزمین عراق و کربلاست لذا دفاع از اسلام حد و مرز نمی‌شناسد.
 
مصوری در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: صدام در جنگ علیه ما یک نماینده بود. باید ببینیم پشت سر این نماینده چه کسانی بودند و امروز همان افراد که پشت صدام بودند و انواع جنایت‌ها را در حق مردم مظلوم ایران انجام دادند، امروز صدای حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است و علیه انقلاب اسلامی ما موضع می‌گیرند و از گذشته خود فراموش کرده و خود را به فراموشی زده اند.
 
وی تاکید کرد: ما باید حواسمان جمع باشد ما باید ابو لهب‌ها، ابو جهل‌ها و معاویه‌ها و یزید‌های زمان خود را بشناسیم.

در این یاد واره همچنین از خانواده ۴ شهید عشایر بخش درونه تجلیل شد.
ارسال نظرات