مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت جام درمحفل ادبی «شور حسینی»:

شاعران آیینی افسون‌گرانی هستند که آثارشان در وصف اهل‌بیت (ع) دلنشین است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت‌جام گفت: ادبیان و بخصوص شاعران آیینی افسونگرانی هستند که هر آنچه در مدح، ثنا و منقبت اهل‌بیت (ع) می‌سرایند بر دل‌ها می‌نشیند.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۰۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با پنجمین روز از ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه محسن حججی محفل ادبی شعرخوانی شاعران اهل سنت و تشیع با عنوان «شور حسینی» به همت ناحیه مقاومت بسیج و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، بسیجیان و عزاداران در محل حسینیه روحانی شهید حسین واعظی باشکوه خاصی برگزار شد.

در این محفل ادبی و شور حسینی شاعران آیینی اهل سنت و تشیع شهرستان تازه‌ترین سروده‌های خود را در رثای سالار شهیدان و قیام خونینش و شهدای مدافع حرم به‌ویژه استقبال از سردار بی‌سر شهید حسن حججی قرائت کردند و حاضرین با ذکر صلوات از آثار شاعران آیینی قدردانی کردند.

در ادامه این محفل ادبی پس از پخش نماهنگ دفاع مقدس و خاطره گویی رزمنده پیشکسوت ارتشی و تشریح عملیات بیت‌المقدس، سپس مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه پاسدراران تربت جام با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم و تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و شاعران آیینی اهل سنت و تشیع گفت: ادبیان و بخصوص شاعران آیینی افسون گرانی هستند که هر آنچه در مدح، ثنا و منقبت اهل‌بیت (ع) می‌سرایند بر دل‌ها می‌نشیند.

حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی با اشاره به ویژگی‌های قیام امام حسین (ع) افزود: عاشورا تقابل کامل فطرت یک انسان آزاده الهی با افراطی‌ترین و خون‌خوارترین افراد است.

گفتنی است: در پایان مراسم با تقدیم هدایا از شاعران آیینی اهل سنت و تشیع تجلیل شد.
ارسال نظرات