صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پادگان شهید هاشمی نژاد شیروان

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شیروان با حضور سردار فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در پادگان شهید هاشمی نژاد شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۰۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبحگاه مشترک با حضور کلیه یگان های نظامی سپاه، مرزبانی و انتظامی و گردان های امام حسین (ع) در محل پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

سردار مرتضوی در این مراسم گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افراد حاضر در میدان صبحگاه بویژه بسیجیان و حضور خواهران بسیجی این میدان را نمادی از یکدل بودن و همگام بودن با آرمان های امام و انقلاب نامیدند.

سردار مرتضوی در ادامه افزود : مقارن بودن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم برکت این هفته را چندین برابر کرده و از این فرصت طلایی برای هر چه بیشتر هماهنگ شدن اهدافمان با آرمان های عاشورایی باید استفاده کنیم.

وی هدف امام حسین(ع) را اقامه نماز و احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: آرمان محرم، مقاومت و پایداری و دفاع از دین خدا بود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه در ادامه اظهار داشت: شهیدان ستاره های پرفروغ و ابدی آسمان انقلاب ما هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها باعث گم نشدن راه درست و مسیر صحیح حرکت انقلاب می شود.

این مراسم با رژه حماسی یگان های حاضر در میدان از جلوی جایگاه فرماندهان پایان یافت.

ارسال نظرات