حجت الاسلام دکتر سعید شاه آبادی در جمع کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نمازخانه معراج این سپاه گفت: نعمت ولایت، برترین نعمت و بهترین سرمایه است.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۷۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، وی اظهار داشت: اگر در دنیا برای هرکسی مصیبتی اتفاق بیفتد از این مصیبت آن قدر ناراحت می­ شود که شاید اصلاً دوست نداشته باشد بعد از آن، زندگی کند امّا بعد از گذشت چند روز از آن واقعه، کم کم آن را فراموش می­ کند امّا قرن­ هاست که عزای امام حسین (ع) ادامه دارد و روزبروز بر حرارت آن افزوده می­ شود که این از اعجاز امام حسین (ع) و اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام شاه آبادی افزود: هیچ دین و مکتبی در دنیا سراغ نداریم که بتواند مردمش را این گونه دور هم جمع کند و مردمش به طور خودجوش، تجمع­ های عزاداری برپا کنند به همین علّت است که ما عاشقان امام حسین (ع)، سرمایه­ دارترین مردم در دنیا هستیم و دشمن این مسئله را امروز به خوبی فهمیده است.

دکتر شاه آبادی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چهل سال گذشته است که در این مدّت، همه دنیا جلوی جمهوری اسلامی ایران ایستاده است امّا نظام اسلامی روزبروز قوی­ تر شده است که این به برکت داشتن نعمت ولایتی است که مردم ما به آن لبیک گفتند.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی را بر علیه ما به راه انداخت که نابرابرترین جنگی بود که تاکنون بر علیه ما به راه انداخته است و وحشیانه­ ترین کارها را بر علیه ما انجام دادند امّا ملّت ما با عشق امام حسین (ع) جلوی آن­ها ایستادند و دشمن را شکست دادند.

این استاد حوزه علمیه اذعان داشت: دشمن در سال 88 کودتای مخملی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بود امّا در این مسئله نیز با شکست مواجه شد چرا که در برنامه­ ریز­ی­ های خود، حساب همه چیز را کرده بودند امّا حساب امام حسین (ع) را نکرده بودند.

وی در پایان تأکید کرد: همه موفقیّت­ ها و پیروزی­ های ما به علّت وجود نعمت ولایت است که در واقع، اسلام بدون ولایت، برشی ندارد به همین خاطر است که بر همه ما لازم است که تلاش کنیم از ولایت فاصله نگرفته و تمام فرامین ولی فقیه زمان خود را با دقّت اجرا کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات