مسئول طرح جوانه‌های صالحین و آسمانی‌های روستای نظام‌آباد رزن از اجرای طرح جوانه‎های صالحین و آسمانی‌ها با حضور 120 نفر در روستای نظام آباد رزن برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۱۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

اجرای طرح جوانه‎های صالحن و آسمانی‌ها در روستای نظام آباد رزنمحمد ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین و آسمانی‌ها در روستای نظام آباد شهرستان رزن اظهار داشت: اختتامیه این طرح تابستانی جوانه‌های صالحین و آسمانی‌ها شب در مسجد این روستا برگزار شد.

وی افزود: اجرای جوانه‌های صالحین و آسمانی‌های پایگاه بسیج شهید مدرس روستای نظام آباد و پایگاه بسیج خواهران و کانون فرهنگی هنری شهدای این روستا از اول تیر ماه آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه داشت.

مسئول طرح جوانه‌های صالحین و آسمانی‌های روستای نظام‌آباد رزن ابراز داشت: در این طرح اوقات فراغت، کلاس‌های دین و زندگی، احکام، کاردستی، خطاطی و نقاشی، شاهنامه خوانی، والیبال، فوتسال، شنا و همچنین اردوهای مشهد، نهاوند و داخل شهرستانی برگزار شد.

وی یادآور شد: در این طرح 70 دانش‌آموز پسر و 50 دانش‌آموز دختر حضور داشتند که در سه رده سنی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستانی کلاس‌هایی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات