مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: قیام عاشورا یک سیل بنیان براندازی برای ظالمان چه در آن زمان و چه در حال است که ملت‌ها از عاشورا درس به یاد ماندنی بگیرند که این درس هر گز فراموش شدنی نیست و تا قیام آل محمد (ص) ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۵۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

قیام عاشورا سیل بنیان برانداز ظالمان استحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم با اشاره به واقعه کربلا اظهار داشت: در واقع نهضت عاشورا  دین را زنده و کامل کرد و اگر این نهضت نبود و اتفاق نمی‌افتاد، معلوم نبود که اثری از دین اسلام پابرجا بماند.

وی افزود: قیام عاشورا همانند خون تازه‌ای بود که در رگ‌های دین اسلام جاری شد و یک بار دیگر موجب حرکت رو به جلو برای مسلمانان به خصوص شیعیان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب می‌فرمایند عاشورا را زنده نگه دارید که با زنده شدن عاشورا هیچ آسیبی به این مملکت نمی‌رسد.

وی ادامه داد: قیام عاشورا یک سیل بنیان براندازی برای ظالمان چه در آن زمان و چه در حال است که ملت‌ها از عاشورا درس به یاد ماندنی بگیرند که این درس هر گز فراموش شدنی نیست و تا  قیام آل محمد (ص) ادامه دارد.

قربانی با بیان اینکه ظالمان دنیا از عاشورا وحشت دارند، خاطرنشان کرد: امید است روز به روز این نهضت در تمام دنیا گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات