معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: : برگزاری اردوی جهاد رسانه‌ای می‌تواند در تقویت تولیدات حوزه فضای مجازی تأثیرات بسیار خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۷۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود زنده‌دل در حاشیه بازدید از نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای و فضای مجازی کشور که در مسجد المنتظر مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: در موقعیت کنونی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در قالب برودکست به مخاطبان ارائه می‌شود، امّا بستر نوین فضای مجازی در قالب «برود بند» با استقبال گسترده‌ای روبرو شده و همین امر فعالیت دشمنان در فضای مجازی را گسترش داده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام روزنه‌های فراوانی را در حوزه فضای مجازی شناسایی کرده و بر روی همان روزنه‌ها به‌طور جدی کار کرده‌اند که در چنین شرایطی نیرو‌های ارزشی انقلاب اسلامی و مسئولان مربوطه وظیفه دارند تا ضمن تلاش مضاعف در حوزه رسانه و فضای مجازی، خلأ‌های موجود را پر کنند و با روحیه جهادی مقابل دشمنِ تا بن دندان مسلح بایستند.

معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در ادامه ضمن تقدیر از سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه‌السلام در برگزاری نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای و فضای مجازی گفت: چنین اردو‌هایی قطعا منجر به مهارت‌افزایی بسیجیان تلاشگر می‌شود و ظرفیت ایده‌آلی برای تقویت تولیدات در حوزه فضای مجازی است؛ لذا از این حیث خرسندیم که نیرو‌های بسیجی با علاقه وافر به افزایش مهارت‌ها می‌پردازند و به مسئولان در شناسایی استعداد‌ها کمک می‌کنند.

زنده‌دل اظهار کرد: یکی از نکات سازمان صدا و سیما چه در حوزه رسانه سمعی و بصری ملی و چه در حوزه معاونت فضای مجازی، «تولید محتوا» است و بی‌تردید با بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌کنندگان در این اردوی جهاد رسانه‌ای می‌توان تعاملات مناسبی داشت؛ صداوسیما و شبکه استانی در جهت استفاده از این ظرفیت آمادگی دارد.

معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در خاتمه گفت: امیدواریم در تعاملات فی‌مابین با سازمان بسیج رسانه استان بتوانیم از ظرفیت این نیرو‌های ارزشی و بسیجی به صورت طبقه‌بندی‌شده استفاده کنیم و چنین ظرفیت‌های مطلوبی منجر به تولیدات فاخر شود که در سطح عالی فضای مجازی و همچنین در حوزه شبکه‌های استانی و سراسری قابل پخش باشد.

گفتنی است؛ نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای و فضای مجازی در کشور از ۱۲ مهرماه در مسجد المنتظر مشهد آغاز شده و تا روز جمعه، ۱۴ مهرماه ادامه دارد.
ارسال نظرات