مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در محل ستاد مرکزی فرماندهی انتظامی شهرستان زاوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۸۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور مسئولین و نیرو‌های مسلح شامل، کلیه کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان زاوه و تعدادی از کارکنان تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی ارتش و همچنین پایوران گروه توپخانه موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم سپاه پاسداران شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، پس از اجرای مراسم صبحگاه نظامی، سرهنگ سیدکاظم حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زاوه ضمن عرض خیرمقدم به حاضران در مراسم، دلاوری‌ها و شجاعت‌های سبزپوشان نیروی انتظامی را رمز ایجاد امنیت داخلی در کشور دانست.

در ادامه نیز مهدی محمودی، فرماندار شهرستان زاوه که بعنوان سخنران در برنامه حضور داشت، یاد و خاطره همه شهدای اسلام، شهدای مدافع حرم و بخصوص شهدای نیروی انتظامی را در آغاز هفته ناجا گرامیداشت و افزود:  اگر شجاعت این مرزبانان غیور ما در مقابل دشمنان نبود، چه بسا اکنون هیچ خبری از امنیت در کشورمان به چشم نمیخورد.

وی در ادامه اتحاد نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در ایران اسلامی را مایه سربلندی و اقتدارنیرو‌های مسلح میهن مان دانست و ابراز داشت: تا این اقتدار نیرو‌های مسلح پابرجا باشد، هیچ دشمنی اجازه و فرصت خطا در کشورمان را پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی در شهرستان، بیان داشت: صلابت و اقدام به موقع این عزیزان، و در کنار آن اقتدار شورای تامین شهرستان، شاهد اقدامات شایسته‌ای همچون جمع آوری کامل طایفه چادرنشین و مفسد در روستای نورآباد بودیم که انشاءالله در آینده نیز این اقدامات تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان زاوه در پایان با اشاره به رشادت‌های شهیدان والامقام عباس شهرکی و جواد آرمش که در طی سال قبل و درجنگ با اشرار مسلح در مناطق مرزی کشور به شهادت رسیده بودند، گفت: همیشه و در همه حال باید شکرگزار نعمت حضور این افراد در جامعه بود، چون اگر در جامعه این شجاعت‌ها و شهادت طلبی‌ها وجود نداشت معلوم نبود سرنوشت کشورمان چه می‌شد.

در پایان این مراسم نیز با اهدای هدایایی از نیرو‌های برتر فرماندهی انتظامی شهرستان، تشکر و قدردانی شد.
ارسال نظرات