به مناسبت هفته ایمنی؛

کلاس‌های آموزش ایمنی ویژه پایوران در سپاه ناحیه زاوه برگزار شد

به همت معاونت پیشگیری و ایمنی سپاه ناحیه زاوه، مجموعه کلاس‌های آموزشی ایمنی ویژه پایوران در این ناحیه برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۱۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
محمدمقدسی، مسئول معاونت ایمنی سپاه ناحیه زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: این مجموعه کلاس‌های آموزشی شامل کلاس ایمنی رانندگی، کلاس آموزشی اطفاء حریق، کلاس آموزشی ایمنی سلامت، کلاس ایمنی نظامی و سلاح شناسی با استفاده از بهتربن اساتید و کارشناسان اهل فن بوده که همزمان با فرارسیدن هفته ایمنی در سپاه ناحیه زاوه برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به این جمله معروف که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: همواره رویکرد معاونت ایمنی نه تنها در سپاه ناحیه زاوه، بلکه در تمامی سطوح سپاه از رده مافوق تا پایین‌ترین سطح، براین بوده که در هر زمینه‌ای همواره تلاش بر پیشگیری باشد تا همیشه مجموعه سپاه در سلامت کامل بماند.

مقدسی در ادامه اظهار داشت: همیشه بزرگترین حوادث در دل کوچکترین سهل انگاری‌ها نهفته است و اگر در هرکاری دقت و پیشگیری از حوادث نباشد، همیشه به دنبال خود پشیمانی در پی دارد.

وی در پایان با اشاره به لزوم رعایت مسایل ایمنی نه تنها در پایوران، بلکه در خانواده‌های آنان، افزود: پایان بخش برنامه‌های معاونت ایمنی در ناحیه، کلاس بصیرتی و آموزشی ایمنی مسایل مرتبط با فضای مجازی ویژه خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه زاوه می‌باشد که در طی روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه برگزارخواهد شد.
ارسال نظرات