فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) استان، توجه به مناطق محروم و صعب العبور را از مطالبات اساسی مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۵۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) استان، در جمع مردم شهرستان کوهرنگ شهدا را پشتوانه نظام و از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: خون حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) اسلام را وخون شهدای انقلاب ودفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه پیروی از راه و مسیر شهدا، خانواده‌ و جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های فرهنگی دور می‌کند، عنوان داشت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، بر لزوم زمینه‌سازی برای تحقق آن در تمام سطوح جامعه و تبیین و ترویج این فرهنگ غنی به‌ ویژه در میان جوانان یکی از ضروریات جامعه است که باید با تمام تلاش انجام پذیرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، ثمره دفاع مقدس را صادر نمودن انقلاب به سراسر دنیا دانست که بعد از سال‌ها مراسمات دینی و مذهبی مخصوصا عزداری و سوگواری امام حسین(علیه السلام ) در آمریکا و کشورهای غربی با شور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به از دست دادن خاک ایران قبل از انقلاب بدون دفاع فقط با یک مذاکره به دیگران ثمره دیگر دفاع مقدس را از دست ندادن یک وجب خاک میهن ایران به دشمنان بود.

سرداراکبری اقتدار امروز ایران را ثمره دیگر دفاع مقدس دانست و گفت: امروز در برابر یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا یک فرمانده نظامی سپاه به آمریکا هشدار دور کردن پایگاه‎های نظامی امریکا از کشور جمهوری اسلامی ایران می‌دهد که این اقتدار حاصل خون‌های ریخته شده هشت سال مقاومت و ایستادگی می باشد.

این مقام مسئول ، با توجه به نام‌گذاری روز شهرستان کوهرنگ با ورود تاریخی مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی به منطقه لبد و سرآقاسید، تغییر و رسیدگی در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته را خواسته مقام معظم رهبری مدظله العالی دانست.

وی گرامی داشت این روز را فقط به یک همایش نداست و تفکر و تامل در اینکه چرا فرمانده کل قوا، فقط به منطقه سرآقا سید و لبد سرکشی داشتند و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار داشتند، می‌توان فهمید که محرومیت‌زدایی یکی اهداف مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

خبر در حال تکمیل است..................

 

ارسال نظرات