خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه شهید «همدانی» مدیر و رزمنده انقلابی بود، گفت: ایشان همواره در خط ولایت بود و حضورش در دوران دفاع مقدس و سوریه با اخلاص و برای خدا بود.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۰۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

شهید «همدانی» مدیر و رزمنده انقلابی بودسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرمیداشت یاد شهید «همدانی» اظهار داشت: شهید مدافع حرم سرلشگر «حاج حسین همدانی» مزدش را گرفت و خدا او را خریداری کرد.

وی افزود : شهید «همدانی» یک رزمنده  پر تلاش و صمیمی و با تقوا بود و تکلیف محور تمام عمر خود را برای دفاع از  نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشت.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: یکی از شاخص‌ترین ویژگی این رزمنده خدایی این بود که از اول جوانی که در جنگ حضور داشت و تا زمانی که در سوریه به شهادت رسید همواره در کارهایش اخلاص داشت.

مختاری در ادامه گفت: شهید «حاج حسین همدانی» در نبردهای حساس در تمام مناطق کوهستانی و سر به فلک کشیده و مرزی و محورهای مواصلاتی می درخشید.

وی افزود:  شهید «همدانی» در هر منطقه‌ای که وارد می‌شد به همه روحیه می‌داد و همه شیفته اخلاص و صمیمیت او می‌شدند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه «حاج حسین همدانی» با توکل بر خدا حرکت می‌کرد، افزود : در برخی از عملیات‌ها این عشق بود که کارایی داشت و ایشان عشق به ولایت و اهل بیت(ع) داشت.

وی افزود: شهید «همدانی» خط مقاومت در سوریه را شکل داد و سازماندهی کرد و این عشق خدایی و اخلاص او بود که داعش و گروه‌های تکفیری را با چالش مواجه کرد.

مختاری گفت: شهید «همدانی» در هر کجا که احساس نیاز می‌کرد، خود را به آنجا می‌رساند و مکان برایش مهم نبود، قصر شیرین، پل ذهاب، مناطق جنوب و... برای ایشان فرقی نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه اگر در عملیات مرصاد وجود «حاج حسین همدانی» نبود، منافقین تا کرمانشاه نیز می‌رسیدند، افزود:  این رزمنده مدافع حرم از اول دفاع مقدس تا زمان به شهادت رسیدن در سوریه لباس رزم را از تنش بیرون در نیاورد و در تاریخ اسلام ماندگار شد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه ایمان و معنویت در تولید انگیزه، تقویت روحیه، ایجاد صبر و بردباری و روحیه ایثار و فداکاری که لازمه جنگیدن با دشمن و نترسیدن از اوست، نقش مؤثری دارد، گفت: رزمنده با ایمان در پرتو همین ایمان و معنویت، کشته شدن در راه خدا را شهادت و فوز عظیم دانسته و آرزوی آن را دارد و شهید «همدانی» تمام این روحیات  را داشت.

وی افزود: اگر شهید «حاج حسین همدانی» به این درجه عظیم رسید برای این بود که مردم دار بود و در شهر همدان به محرومین رسیدگی می‌کرد و به فکر مادیات این دنیا نبود بلکه خدمتگزار ولایت بود.

مختاری با بیان اینکه شهید «همدانی» مدیر و رزمنده انقلابی بود، عنوان کرد:  ایشان همواره در خط ولایت بود و حضورش در  دوران دفاع مقدس و سوریه با اخلاص و برای خدا بود.

وی با اشاره به اینکه خون پاک شهدا افشاکننده چهره کریه نظام استکبار و جاهلیت بی منطق در جهان خواهد بود، یادآور شد: امروز نسل جوان ما باید از شهید «همدانی» و شهید «حججی»ها درس شجاعت و ایثار و فداکاری یاد بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات