فرمانده سپاه ولايت تبريز در یادواره شهدای آبروی محله و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جباری گفت: عزت و سربلندی امروزمان را مرهون ايثارگری و فداكاری شهدا هستيم.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۰۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی افزود: اگر مجاهدت و ايثارگری شهدا و خانواده آن ها نبود سرنوشتی جز ذلت و خفت دستاورد ديگری الان حاصل كار نبود.

وی ادامه داد: در طول تاريخ هميشه با حمله و تهاجم هر كشوری با بي كفايتي پادشاهان و درباريان قسمتی از سرزمين مقدسمان جدا شد ولي در طول دفاع مقدس با رشادت جوانان اين مرز و بوم و با ايستادگي در مقابل ابرقدرتهای جهان اجازه نداند حتي يك وجب از ميهن عزيزمان جدا شود.

ارسلانی در ادامه با اشاره به مجاهدت مدافعان حرم اظهار داشت:  دشمنان نظام اسلامي فكر مي كردند با هجمه های فرهنگی نسل جديد را از ارزش های والای خود دور خواهند كرد ولی مدافعان حرم نشان دادند اگر چه خيلی از آن ها حتي دفاع مقدس را هم نديده بودند ولی جان شيرين خود را در طبق اخلاص گذاشته و فداي حرم اهل بيت (ع) كردند.

ارسلاني در پايان خاطرنشان كرد: امروز وظيفه ما در مقابل اين شهدای مدافع و خانواده آن ها خيلي سنگين است و طوری بايد حركت كنيم و قدم برداريم كه در قيامت مديون و شرمنده آن ها نشويم.

ارسال نظرات