خبرهای داغ:
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان:
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به عملیات اجرایی پروژه پیاده راه سازی خیابان اکباتان و میدان امام خمینی (ره) همدان گفت: عملیات اجرای کل پروژه توسط شهرداری همدان و اصلاح زیرساخت‌های آن توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در حال اجرا بوده و هم اکنون پروژه از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۶۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

پروژه پیاده‌راه سازی خیابان اکباتان و میدان امام(ره) همدان پیشرفت خوبی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه مدیر شهرسازی و معماری و کارشناسان هر دو حوزه از عملیات اجرایی پروژه پیاده راه سازی خیابان اکباتان و میدان امام خمینی (ره) شهر همدان بازدید کردند.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: هدف از این بازدید آشنایی مدیران و کارشناسان اداره کل از ابعاد طرح و بازنده سازی محیط شهری و مشاهده دسترسی ، ارتباط ، راحتی و بررسی موقعیت اجرای طرح پیاده راه سازی بعنوان یک پروژه موفق به منظور باززنده سازی و بازآفرینی شهری است.

محمدرضا قرایی افزود: مطالعات اولیه این پروژه درسال 1379  توسط مهندسین مشاور نقش پیراوش تهیه و در کمیسیون ماده پنج تصویب شد.

وی یادآورشد: عملیات اجرای کل پروژه توسط شهرداری همدان و اصلاح زیرساخت‌های آن توسط شرکت آب و فاضلاب شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز استان همدان در حال اجرا است و هم اکنون  پروژه از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات