خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره توسط ووشوکاران بانوی ملایری در مسابقات انتخابی ووشوی بانوان استان همدان به میزبانی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۷۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

بانوان وشووکار ملایری در مسابقات انتخابی استان خوش درخشیدندغلامحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه بانوان وشووکار ملایری در مسابقات انتخابی استان خوش درخشیدند، بیان داشت: تیم ووشوی بانوان شهرستان ملایر با مربیگری زهرا زینعلی در مسابقات انتخابی ووشوی بانوان استان به میزبانی شهرستان نهاوند شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این تیم موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره این مسابقات شدند، گفت: مدال آوران این مسابقات فاطمه شیراوند با کسب مقام اول، فاطمه چگینی و مریم جانجان فر با کسب مقام دوم هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر عنوان کرد: تیم ووشوی بانوان شهرستان ملایر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 6 ماهه اول سال جاری موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کشور و استان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مدال آوران خود را برای حضور در تیم‌های ملی و مسابقات برون مرزی زیر نظر مربیان حاذق این رشته ورزشی آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات