خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

ولایتمداری نیروهای نظامی و انتظامی نشأت گرفته از مکتب عاشوراست

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: ولایت مداری، گذشت، فداکاری و عشق به خدمت نیروهای نظامی و انتظامی کشور نشأت گرفته از مکتب اهل‌بیت، عاشورا و تربیت شدن در دامن اباعبدالله(ع) است.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۰۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

ولایتمداری نیروهای نظامی و انتظامی نشأت گرفته از مکتب عاشوراستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در مراسم دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مردم باید قدر امنیت حاکم در کشور و اهمیت وظیفه نیروهای انتظامی را بدانند، اظهار داشت: اما متأسفانه مردم قدر نعمت امنیت را نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه پلیس آمریکا سالیانه سبب کشتار 500 نفر شده و هیچ دادگاهی نیز آن‌ها را محکوم نمی‌کند، افزود: در آمریکا کسانی باید تأمین‌کننده امنیت باشند در درجه اول سلب کنندگان امنیت هستند چرا که بدون ایمان، اعتقادات و عقاید هستند.

محمدی با تأکید بر اینکه مردم کشورهایی نظیر سوریه، یمن، بحرین و غیره قدر امنیت را می‌دانند، تصریح کرد: شهید «حاج حسین همدانی» چندین بار فرمودند که مردم سوریه بدون امکانات رفاهی نظیر آب، گاز و برق طالب ایجاد امنیت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در ایران اسلامی به برکت نیروهای نظامی و انتظامی نعمت بزرگ امنیت برای مردم راحت، آسان و رایگان تعیین شده است، بیان کرد: مردم قدر امنیت موجود در کشور را ندانسته و چندان برایش حساب باز نکرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در روز گذشته رژیم صهیونیستی یمن را 50 بار مورد حمله‌های هوایی خود قرار داده است، عنوان کرد: انسان تنها در صورت مشاهده فاجعه و ناامنی ارزش امنیت پی می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه مردم قدر دو نعمت سلامتی و امنیت را نمی‌دانند، ابراز کرد: انسان تا مریض نشده و از شدت درد عذاب نکشد به پزشک مراجعه نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مردم درحالی که با آسیب‌های مصرف سیگار آشنا هستند اما همچنان مصرف می‌کنند، تأکید کرد: سالانه در کشور 55 هزار نفر به دلیل مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حقوق نیروهای خدمتگذار انتظامی با توجه به سختی وظیفه آن‌ها مناسب نیست، گفت: در حالی یک پزشک در کشور ماهیانه 200 میلیون تومان درآمد دارد اما حقوق نیروهای انتظامی با خدمات شبانه‌روزی آن‌ها ناچیز است که امیدواریم این مشکلات اصلاح شود.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای انتظامی این تأمین‌کنندگان امنیت در جامعه خود در اوج ناامنی قرار دارند، اظهار داشت: قاطعیت نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی کشور در رسیدگی به جرائم از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه ولایت مداری، گذشت، فداکاری و عشق به خدمت نیروهای نظامی و انتظامی کشور نشأت گرفته از مکتب اهل‌بیت، عاشورا و تربیت شدن در دامن اباعبدالله(ع) است، افزود: باید در این عرصه بیش از بیش اقدام کنیم چرا که اگر در این بازار تهاجم و شبیخون فرهنگی نیروهای کشور خودساخته نباشند با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار