خبرهای داغ:

مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور همدان برگزار شد

همزمان با اعزام اولین کاروان راهیان نوردانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور در سال تحصیلی جدید مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۱۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با اعزام اولین کاروان راهیان نوردانش اموزی به مناطق عملیاتی غرب در سال تحصیلی جدید مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور همدان با حضور سردار فرجی جانشین فرمانده  و سرهنگ رستمی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سرهنگ برزگر فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و نواحی یک و دو همدان، راویان دفاع مقدس و دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب در محل سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در این مراسم با اشاره به هماهنگی ایجاد شده بین سپاه  و  اداره آموزش و پرورش بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد.

سرهنگ حسن برزگر تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی همدان، امسال برای دانش‌آموزان دختر در هشت مرحله و برای دانش آموزان پسر در 6 مرحله اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در مجموع 7 هزار نفر از دانش‌آموزان همدانی تا قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات