فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد گفت: اگر دشمن و استکبار جهانی امروز از جبهه مقاومت ترس دارد به این دلیل است که این جبهه تفکرات واندیشه خود را از اسلام و قرآن گرفته است.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۳۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه ۷ ناحیه مقداد درجمع بسیجیان و مسئولین نظامی و ادارات محدوه استحفاظی این حوزه در محل مسجد ابوالفضلیه مشهد بیان داشت: شهید محسن حججی تنها افتخار ایرانیان نشد بلکه با رشادت و دلیری که از خود نشان داد، افتخار جبهه مقاومت اسلامی شد ودنیا را متحیر ساخت.

وی افزود: اگر امروز دلایل پیروزی جبهه مقاومت اسلامی را از هرجهتی مورد بررسی قرار دهیم مشاهده می‌کنیم تماماً تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد افزود:اگر دشمن و استکبار جهانی دیروز از حزب الله لبنان ترس و وحشت داشت، اگر امروز از حشدالشعبی عراق ترس دارد، اگر از انصارالله یمن وحشت دارد این‌ها همه به دلیل این است که جبهه مقاومت اسلامی تفکرات واندیشه خود را از اسلام و قرآن گرفته است.

در ادامه این مراسم از زحمات سروان پاسدار سلمان شیردل فرمانده اسبق حوزه هفت مقداد تجلیل وقدردانی صورت گرفت، و  سعید سویزی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.
ارسال نظرات