خبرهای داغ:
پیرو درج خبری در مورد مشکلات عشایر در خبرگزاری بسیج همدان بخشدار سامن و فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) ملایر برای بررسی مشکلات در جمع عشایر ساکن در ملایر حضور یافتند.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

بخشدار سامن: جلسه‌ای برای حل مشکلات عشایر مستقر در ملایر برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی درج خبری با عنوان «صدای کمک‌خواهی عشایر به گوش مسئولین نمی‌رسد» در 25 شهریور ماه پس از یک ماه به همت حوزه حضرت معصومه (س) ملایر رئیس منابع طبیعی شهرستان ملایر، بخشدار سامن و فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) ملایر در جمع سران عشایر رحمتی ترکاشوند ساکن در این منطقه حضور یافتند اما مسئولین دیگر طبق قول داده شد حاضر نشدند.

بخشدار سامن در این دیدار با بیان اینکه عشایر از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند، گفت: باید در چارچوب قانون و با حضور نماینده ادارات مربوط برای حل مشکلات شما اقدام شود .

مصطفی عبدالملکی با اشاره به سخنان امام (ره) که فرمودند «عشایر ذخایر انقلابند»، افزود: با توجه به اینکه ساز و کاری پیش‌بینی شده‌ای در دست نیست با مشکلاتی مواجه هستیم که باید با تعامل یکدیگر نسبت به رفع آنها کمک کنیم .

وی تصریح کرد: وقتی کشاورزی شکایت می‌کند دیگر نمی‌شود به شکایت او بی تفاوت بود اما ما همواره به دنبال صلح و سازش هستیم و امیدواریم در این دولت راهی برای اسکان دائم عشایر پیدا شود.

بخشدار سامن در پایان این دیدار قول داد طی برگزاری جلسه‌ای مشکلات عشایر رحمتی ترکاشوند ملایر بررسی شود.

به گزارش بسیج، چند تن از مسئولین شهرستان ملایر نیز که همراه بخشدار سامن بودند به دلیل خرابی راه از نیمه راه بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات