مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی مازندرانی بالاخره تلخک دموکراسی دروغین غرب، ماسک از صورت برداشت و ستاره‌های فلزی آمریکا نشان داد که زورش چیزی جز برکشیده از تزویر وهابی‌ها و زر یهودی‌ها نیست.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۸۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جلال صالحی در گفت‌وگویی با اشاره به اراجیف رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اظهار داشت: بالاخره تلخک دموکراسی دروغین غرب، ماسک از صورت برداشت و ستاره‌های فلزی آمریکا نشان داد که زورش چیزی جز برکشیده از تزویر وهابی‌ها و زر یهودی‌ها نیست.

وی افزود: ترامپ اگرچه به بصیرت ولی امر مسلمین جهان چهره و باطن اش پیش از این برای فرزندان حضرت روح الله پیدا بود اما اکنون با نقابی که به روشنی از چهره برداشت، نشان داد که بی تردید کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.

مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی مازندرانی بیان کرد: این مترسک بی اختیار صهیونیسم هنوز از ملت ایران شناخت دقیقی نداشته و عظمت اسلام را  قبول ندارد و ایران اسلامی در خاک خود فرزندانی چون سردار قاسم سلیمانی را پرورش داده است.

وی با محکوم کردن یاوه‌گویی‌های این مظهر پلید دنیای غرب و با قدردانی از مالک اشتران سبزپوش سپاه انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: ترامپ و هم پیمانانش را دعوت می‌کنیم که به خوبی داستان کربلای ما را بخوانند چرا که اگر صلح حسنی داشته ایم انقلاب حسینی نیز داریم و اتفاقا به جان نشان داده ایم که شهادت برای ما شیرین تر از عسل است.

صالحی در ادامه به فرازی کوتاه از بیانات فقیه ولایتمدار حضرت آیت‌الله سید موسی صالحی مازندرانی در مورد آمریکا اشاره و یادآور شد: امروز هدف ما این است که اگر بخواهیم نجات پیدا کنیم، باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی افزود: در فراز دیگری از بیانات آیت الله صالحی آمده است: رهبری دو بال دارند علما و روحانیت اصیل و بسیج و سپاه که اگر این دو بال حفظ شوند هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها