معلمی بیان کرد: دلیل اصلی توسعه و شکل‌گیری اسلام در منطقه سپاه و بسیج مستضعفان هستند و طبق فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشورهم نبود، به همین دلیل استکبار با طینت شیطانی اش نمی خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۹۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله علی معلمی در گفت‌وگویی با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ علیه سپاه اظهار داشت: نیروهای مسلح برای هر مملکت و ملتی پشتوانه امنیت و اقتدار و عزت بوده که حمایت و دفاع از این نیروها وظیفه همگان است.

وی افزود: آمریکا در طول سالیان متمادی تلاش کرد منابع نفت، گاز و دیگر منابع ملی ما را در اختیار داشته باشد اما انقلاب اسلامی آمد و دست آمریکا را کوتاه کرد و با این عمل نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها منافعش به خطر افتاد و موجب شد جنبش اسلامی در بسیاری از کشورها شکل بگیرد.

معلمی بیان کرد: دلیل اصلی توسعه و شکل‌گیری اسلام در منطقه سپاه و بسیج مستضعفان هستند و طبق فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشورهم نبود، به همین دلیل استکبار با طینت شیطانی اش نمی خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود داشته باشد..

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: برجام خیلی  به سود کشور ما نبوده که آمریکا اکنون احساس خطر می‌کند بلکه وقتی او انعطاف و و کوتاه آمدن ما را دید این امر موجب طمع‌ورزی آمریکا شد و با این بهانه‌های واهی به دنبال گرفتن امتیازاتی است.

وی افزود: ترامپ سپاه را یک جریان تروریستی خواند که این سخنش مضحک و خنده‌دار است و استکبار جهانی از روی استیصال و ناچاری و درماندگی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به این حرف‌ها افتاد.

معلمی افزود: گرگ قبل از حمله زوزه می‌کشد که زوزه نشان دهنده خوی درندگی و گرگ صفتی است که اگر این گرگ عکس العمل مناسب ببیند سرجای خود می نشیند و اکنون آمریکا به چنین شرایطی رسیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تمام جریان‌های سیاسی دنیا به ماهیت تجاوزگرنه آمریکا پی بردند و همه ما در حمایت از سپاه پاسداران و اقتدار ملت و دولت در برابر آمریکا آماده ایم.

وی گفت: این سخنان و اقدامات توطئه ای بیش نیست که باز  استکبار جهانی کاری از پیش نخواهد برد و به فضل الهی و رهبری مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی پرصلابت‌تر از گذشته خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها