فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقدادمشهد در گفت‌وگو با «بسیج»:

حرف‌های اخیر ترامپ نتیجه فشار جبهه مقاومت اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقدادمشهد بیان داشت: حرف‌های ترامپ نشأت گرفته از فشار‌های روانی است که توسط جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان به او وارد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۱۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا که در واقع فردی مجهول الهویه در سکانداری ایالات متحده آمریکا در حال ایفای نقش است که گاهاً متآسفانه با مشاوره‌های غلط و اشتباهی که از طریق سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی به او داده می‌شود، یا خوش رقصی‌هایی که آقای ترامپ برای شیوخ منطقه عرب انجام می‌دهد چندی است که در راستای فشار بر ایران اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرف‌هایی که در سطح نازل‌تر از این در هیچ جای جهان سراغ نداریم به زبان جاری کرده که این‌ها زیبنده یک فرد عاقل و بالغ و یک فرد متفکر نمی‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد مشهد افزود: امروز ما افتخار می‌کنیم که چتر ولایت در سراسر دنیا گسترده شده است و این ارزش انقلابی و جهادی فرزندان انقلاب اسلامی است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند و نقش آفرینی می‌کنند. این است که تمام مردم ایران به صورت خودجوش و یکپارچه ندای ما یک سپاهی هستیم را سر می‌دهند و پرچم اسلام، قرآن و انقلاب و سپاه را برافراشته نگه می‌دارند، همین کافی است که مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی همچون آقای ترامپ و همانند وی باشد این ارزش، برای ایران اسلامی وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: امیدوارم ترامپ مقداری سر عقل بیاید و از این خوش رقصی‌هایی که در آسیا و جهان انجام می‌دهد دست بردارد و با عقلانیت بیشتری تصمیم بگیرد و همچنین امیدوارم قدرت ایران اسلامی و سپاه پاسداران را درک کرده باشد.
 
 ترشیزی خاطر نشان کرد: امروز اگر  ترامپ به دنبال تحریم ایران است، تحریم ایران یک مسئله تازه‌ای نیست چهل سال است که ما در تحریم هستیم، اگر به دنبال این است که ارگان‌های انقلابی، اعتقادی ودینی که محبوب دل تمام آزادی خواهان جهان ومردم مسلمان جهان است را به نوعی کوچک جلوه دهد این یک کار بیهوده وبی اساس است وبه نتیجه‌ای هم نخواهد رسید.
ارسال نظرات