خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

امروز ضعف و دریوزگی سران آمریکا آنها را به تکاپو انداخته است

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز ضعف و دریوزگی سران آمریکا است که به تکاپو افتادند و به جای اینکه با ثبات وارد قضیه شوند به فحاشی و بدزبانی می پردازند.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۷۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

امروز ضعف و دریوزگی سران آمریکا آنها را به تکاپو انداخته استسرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در رابطه با اظهارات اخیر ترامپ اظهار داشت: تجربه به ما ثابت کرده که ما دست استکبار را از اول انقلاب تاکنون خوانده‌ایم.

وی گفت: ما یک رهبر جهانی داشتیم امام(ره) که به ما آموخت استکبار قابل اعتماد نیست و جمله‌ معروفی که ایشان داشتند این بود که «آمریکا شیطان بزرگ است» و این را باید به عنوان یک میراث گرانبها مطالعه کنیم.

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در مورد ویژگی‌های شیطان بزرگ ابراز داشت: از خصوصیات شیطان بزرگ این است که نمی‌شود به آنان اعتماد کرد، ثابت قول نیستند و اگر وعده‌ای هم بدهند وعده‌های آنها کذب و توخالی است.

وی افزود: امروز آمریکا با عهدشکنی خود فضاحت تاریخی را به بار آورده و در واقع ترامپ اعتمادی را که مجموعه دول مرتجع عربی و غربی‌ها و حتی خود سردمداران کاخ سفید داشتند، این اعتماد را خدشه‌دار کرده است.

امیری با بیان اینکه ما در کشور از هم‌افزایی خوبی برخوردار هستیم، عنوان کرد: مجموعه قوای سه‌گانه ما نیز تحت تدابیر رهبری مواضعی بسیار خوبی اتخاذ کرده‌اند.

وی بیان داشت: امروز مردم و همچنین مسئولین این باور را یافتند که فرمایشات رهبری برآمده از یک باطن باسواد و پاک و برگرفته از معارف و تعالی اسلام و متون بسیار زیبایی است که قرآن در اختیار ما قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به آیات قرآن گفت: استکبار قابل اعتماد نیست هر جا ما اعتماد کردیم شاهد ضربه آنها بودیم و خسارت به مجموعه مسلمانان وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بار ما به مجموعه کشورهای ۱+۵ اعتماد کردیم و یک توافقی بین المللی بسته شده که هر کدام سهم و نقشی دارند و برای کشور ما نقش مشخص شده که همه پایبند بودند و متعهدترین کشور در دنیا به برجام و مفاد برجام ایران بوده که ۷ بار سردمداران سازمان‌های جهانی به خصوص سازمان ملل اعلام کردند که ایران به همه تعهداتش در برجام عمل کرده است.

امیری تصریح کرد: ما خوشحال هستیم که به هر حال این همه عهدشکنی یک بار دیگر در واقع چهره اسلام را در دنیا بسیار زیبا و درخشان کرد و چهره دشمن مسجل شد.

وی یادآور شد: این امر برای ما به عنوان یک فرصت طلائی است که از آن استفاده کرده و مقابل آنها بایستیم و به آنها بفهمانیم در واژگان جهانی و در ادبیات دیپلماسی قوای اسلام عهدشکنی جزئی از کارها بسیار مذموم است و هر جا اسلام عهد را با هر کسی بسته و مجموعه مسلمانان عهدهایی را بستند، عموماً به آنها پایبند بودند.

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ترامپ یک رویه غلط را پایه‌ریزی می‌کند، تاکید کرد: ما دیدیم که طی دو سال گذشته با آن اقدام نسنجیده‌اش در واقع برای بار چندم پایبندی خود را به برجام خدشه‌دار کرده و امروز برگ برنده دست ما است که می توانیم حقوق از دست رفته را مطالبه کنیم.

وی عنوان کرد: کاری که ترامپ انجام داد دور از ذهن و تصور نبود چراکه او به جای اینکه یک رئیس جمهور خوب باشد بیشتر یک کاسب کار قوی است و هر جا برایش منفعت داشته باشد پای آن منافع خیمه می زند و دنبال این است تا برجام‌های ۱،۲،۳ و ۴ را بر ایران تحمیل کند و بتواند فضا را به سمتی مدیریت کند که تقریباً بر ضد ایران بوده و آن کاری که نباید بیفتد انجام شود.

امیری گفت: رهبری بیدار، آگاه، هوشیار و مدبرانه فضا و زمان را رصد می‌کند و می‌بیند که کجا و چه وقت و چگونه با تدابیر فرمول را عملیاتی کرد و ما این فرمول عملیاتی را از طریق مقام معظم رهبری دریافت کردیم و همه آنها بدون استثنا فایده داشته و توانسته ایم جایگاه جهانی خود را بسازیم.

وی همچنین تصریح کرد: امروز ضعف و دریوزگی سران آمریکا است که به تکاپو افتادند و به جای اینکه با ثبات وارد قضیه شوند به فحاشی و بدزبانی می پردازند.

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: خوشحال هستیم که سیاست‌های اتخاذ شده توسط سران ما به فضل خداوند آن قدر قدرت کافی در منطقه داشته که تمام نقشه‌های آنها نقش برآب شده است و سیاست‌های ترامپ در منطقه به شکست رسیده است.

وی ادامه داد: آخرین شکست مفتضحانه که از آن خارج می‌شوند شکستی است که نیروهای حزب اللهی و حشدالشعبی‌ها به پیکره منحوس داعش وارد کردند و با یک هم افزایی خوب به ماشین جنگی آنها که آمده بودند منطقه را زیر و رو و چپاول کند، ضرب شستی ویژه نشان دادند و آنها ناراحت شدند و ناراحتی خود را به برجام آورده‌اند اما کور خوانده‌اند و ما به فضل الهی متحدتر شدیم و بهتر و قوی تر از گذشته و با هم افزایی ویژه آن طرح زیبا را در جهان ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات