خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان:

جناح‌بندی‌های سیاسی هر کشوری را از اصول خود باز می‌دارد

دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان با بیان اینکه هر کشوری که دچار جناح‌بندی‌های سیاسی شود از اصول خود باز می‌ماند، گفت: از مسئولان کشوری و استانی می خواهیم دست از جناح‌بندی‌های خود بردارند و در زیر پرچم ولایت فقیه در راه حل مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۲۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

جناح‌بندی‌های سیاسی هر کشوری را از اصول خود باز می‌داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد صادق تمهیدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، بیان داشت: بحث اشرافی‌گری دامن‌گیر این استان شده و ساختمان های اداری اشرافی، حقوق های نجومی و خودروهای لوکس و اشرافی برای ادارات مصداق بارز آن است.

وی افزود: از مسئولان نظارتی و قضایی استان انتظار می رود با اشرافی گری مدیران و مسئولان اجرایی استان برخورد جدی داشته باشند.

دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان بیان کرد: مسئولان مراقب باشند مدیری در این استان به دنبال اشرافی گری نباشد که در این صورت دیگر آن مدیر نمی تواند مشکلات مردم را بفهمد و برای آنها کاری انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ایران گفت: ما دانشجویان از دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان در خصوص موضع اخیرشان در حمایت از سپاه پاسداران و توجه به وحدت در جامعه تشکر می کنیم.

تمهیدی بیان کرد: امام خمینی(ره) چه زیبا فرمود که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و آمریکا باید بداند که ما هرگز شعار مرگ بر امریکا را ترک نخواهیم کرد چرا که آمریکا شیطان بزرگ است.

وی به نمایندگی از دانشجویان استان همدان از مسئولان خواست: با توجه به سخنرانی مذبوحانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همه مسئولان فارغ از گرایش های سیاسی خود در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم و رسیدگی فوری به آسیب های اجتماعی در جامعه با یکدیگر متحد شوند.

دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان گفت: هر کشوری که دچار جناح‌بندی‌های سیاسی شود از اصول خود باز می‌ماند بنابراین از مسئولان کشوری و استانی می خواهیم دست از جناح‌بندی‌های خود بردارند و در زیر پرچم ولایت فقیه در راه حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بیکاری از مهمترین معضلات اجتماعی است که آسیب های فردی و اجتماعی بیشماری در پی دارد، بیان کرد: آسیب ها و معضلات اجتماعی باری بر دوش مردم است و اگر همه به صورت جهادی برای رفع آن اقدام نکنیم عواقب آن گریبانگیر خانواده خودمان می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات