کوثری  نیروهای مسلح ایران اسلامی را مقتدر و با صلابت ترین نیروها در دنیا دانست  و گفت: سپاه رکن رکین در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار ولایت و مردم حافظ انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۲۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛  حجت الاسلام والمسلمین  کوثری، با اشاره به اظهارات اخیرسران آمریکا و بحران آفرین خواندن ایران عنوان کرد: حمایت آشکار آنها از منافقین و بازگشت تحریم ها علیه ایران پس از لبخند های ما نشان از دشمنی آشکارشان علیه ایران است.

کوثری  نیروهای مسلح ایران اسلامی را مقتدر و با صلابت ترین نیروها در دنیا دانست و با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در رابطه با سپاه، تصریح کرد: سپاه رکن رکین در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار ولایت و مردم حافظ انقلاب است.

وی اظهار داشت: موضع گیری مسئولین، وزراء و رئیس جمهور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطلوب بوده و نشان از بی اعتمادی به دشمن و یاس از مذاکره دارد و حمایت مردم از چنین مواضعی به تبعیت از رهبری را به دنبال دارد.

امام جمعه شیروان پاسخ کوبنده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به یاوه گویی های ترامپ را یادآور شد و تاکید کرد: اگر سپاه را تروریست بخوانید ما ارتش شما را هم ردیف با داعش می دانیم و آن را به زباله دان تاریخ خواهیم سپرد.

ارسال نظرات