خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کارمندی سپاه ناحیه نهاوند:

آمریکا، سپاه را سدی در مقابل خود می‌بیند

فرمانده حوزه کارمندی سپاه ناحیه نهاوند گفت: آمریکا، سپاه را سدی در مقابل خود می بیند و نقش سپاه را در چندی از کشورها از جمله افغانستان، عراق، سوریه، یمن و لبنان دیده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۷۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

آمریکا، سپاه را سدی در مقابل خود می‌بیندسرهنگ محمد ابوالفتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص اظهارات اخیر ترامپ درباره ایرانیان، تاریخ مردم و دولت ایران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که همیشه بین اسلام و غیر اسلام جنگ است، اختلافات دولت آمریکا و جمهوری اسلامی ایران اختلاف عقیده است و کینه آنها هیچ ‌گاه وقت پایان پذیر نیست.

وی در خصوص ریشه دشمنی آمریکا به ویژه روسای جمهوری این کشور ظرف 40 سال گذشته گفت: این اختلاف ریشه در اسلام ناب و اسلام آمریکایی دارد.

فرمانده حوزه کارمندی سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: در طول این 40 سال جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیاده خواهی آمریکا در منطقه قد علم کرد و همواره یار و یاور مظلومین بوده و دست چپاول آمریکا به نوعی از منطقه کوتاه شده است.

وی با اشاره به دشمنی دولت آمریکا با یک نهاد انقلابی و مردمی مثل سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه با تبعیت از ولایت و الگوبرداری از واقعه عاشورا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در نقش برآب کردن نقشه‌های آمریکا چه در داخل و چه در منطقه نقش اساسی داشته و باعث بیداری اسلامی در اکثر کشورهای مسلمان و غیر مسلمان شده است.

ابوالفتحی عنوان کرد: آمریکا، سپاه را سدی در مقابل خود می بیند و نقش سپاه را در چندی از کشورها از جمله افغانستان، عراق، سوریه، یمن و لبنان دیده است.

وی در خصوص بهترین پاسخ به اظهارات ترامپ از سوی ایرانیان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات حضرت امام(ره) که فرمودند اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و از گلدسته آن مساجد اذان پخش شود شما شعار «مرگ بر امریکا» را فراموش نکنید چراکه آمریکا شیطان بزرگ است، باید مسئولین با پشتوانه مردم یک صدا و یک دل در مقابل زیاده خواهی آمریکا استقامت کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات