خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۴۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هشتم آبان ماه 1359 در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چون ستاره‌ای فروزان هدایتگر نسل جدید انقلاب است که خداوند سبحان فرموده: « و بالنجم هم یهتدون »

روز بسیج دانش‌آموزی یادآور نسلی است که با تأسی به قاسم ابن الحسن(ع) شهادت را «احلی من العسل» می‌داند؛ شجره طیبه‌ای (بسیج دانش آموزی) که با خون شهید فهمیده‌ها آبیاری و محصولش حجت خدا بر ما،  «شهید حججی» شد.

ما دانش‌آموزان عاشورایی ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند امامین انقلاب و 36 هزار شهید عزیز دانش‌آموز با توجه به مسائل اخیر( یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا) اعلام می‌داریم:

  • شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار دشمن ملت‌ها، مؤسس و حامی تروریست جهانی و عامل اصلی تمام خشونت‌ها و فتنه‌های عالم بوده است، لذا شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد خواهیم زد.
  • آمریکا و رئیس جمهور عقب‌مانده ذهنی‌اش بدانند ملت ما با مقاومت و هوشیاری علی‌رغم فشارها، تهدیدات و تحریم‌های شما پیشرفت کرده و به الگوی ملت ها تبدیل شده است و هرگز به 50 سال قبل برنخواهد گشت تا شما دوباره او را غارت کنید.
  • دنیا بداند ملت ایران همه سپاهی و پاسدارند و با هدایت‌های رهبر عزیزشان عناصر قدرت خود (به ویژه توان دفاعی و موشکی) را افزایش خواهند داد و در این راه از هیچ کس اجازه نخواهد گرفت که خسروانیم و مصلحت خویش را بهتر می‌دانیم.
  • بر اتحادیه اروپا یادآور می‌شویم مذاکره مجددی در کار نخواهد بود و برجام را تا زمانی که مصالح نظام ایجاب کند، می‌پذیریم و با اشاره رهبر حکیم انقلاب آماده‌ایم تا آن را ریز ریز کرده و بسوزانیم. بدانید در برابر هم آوازی شما با آمریکا در مسئله توان دفاعی کشور تا پای جان ایستاده‌ایم.
  • عقلای عالم که می‌دانند در طول تاریخ و در منطقه غرب آسیا خلیج نیلگونی است که «خلیج همیشه فارس» نامیده می‌شود و خواهد شد به عقب مانده‌های ذهنی دنیا این حقیقت و واقعیت را یادآور شوند.
  • حال که مسئولان و دولت دانسته‌اند آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست با تلاش مضاعف خود برای جبران خسارت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها ضمن اطاعت از ولی امر مسلمین با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی و ستون توان و ظرفیت داخلی کشور از فرصت باقی مانده خدمتگزاری به ملت استفاده نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات