فرماندار تربت‌جام:

سپاه و قوای مسلح پایه‌های اقتدار کشور است/ امروز میدان مبارزه عوض‌شده، اما جهاد هنوز ادامه دارد

فرماندار تربت‌جام با تجلیل از عملکرد بسیجیان در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام، انقلاب و کمک به امنیت شهرستان گفت: امروز میدان مبارزه عوض‌شده، اما جهاد هنوز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۹۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی در جشنواره مالک اشتر نواحی شرق استان با قدردانی از تلاش مجاهدان و حافظان امنیت بخصوص پاسداران حریم ولایت، امامت و رهبری در برقراری امنیت پایدار شرق کشور بیان داشت: امروز سپاه پاسداران نور چشم امام و رهبری؛ ناجوانمردانه و ناحق از سوی استکبار جهانی و برخی بدخواهان داخلی نظام اسلامی مورد هجمه قرارگرفته است.

وی با اشاره به فرازی از سخنان گهربار امام راحل مبنی بر این‌که اگر سپاه نبود کشور هم نبود تصریح کرد: در واقع استکبار جهانی خوب گلوگاه‌ها اصلی نظام را شناخته و می‌داند ستون‌ پایه‌های اصلی اقتدار نظام در حوزه‌های مختلف کیست، بنابراین امروز میدان مبارزه عوض‌شده، اما جهاد هنوز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اصطلاحاتی را که مقام معظم رهبری در حوزه جنگ فرهنگی بررسی کنیم به غارت فرهنگی می‌رسیم که معظم له در بیاناتشان اشاره داشتند و این یعنی به مخاطره انداختن ستون‌پایه‌های اصلی اقتدار کشور از جمله سپاه پاسداران و قوای مسلح  ماست.

فرماندار تربت‌جام تأکید کرد: برای گذر از این پیچ تاریخی نیاز به همدلی، وحدت و انسجام داریم و دولت و ملت همه مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا به‌ویژه مواضع نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار