خبرهای داغ:
به دنبال عارضه قلبی رحیم عبدالجباری؛ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و بستری شدن وی در بیمارستان الغدیر، حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی طی یک تماس تلفنی جویای حال وی شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۱۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پس از انتخاب حجت الاسلام آل هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز این شخصیت بزرگوار طی چندین اقدام تحسین برانگیز ارتباط خوبی با اصحاب رسانه، فرهیختگان و هنرمندان داشته است.

وی طی چند ماه اخیر ضمن توجه و رصد فعالیت‌های فرهنگی در شهر تبریز ، جویای حال هنرمندان و اصحاب رسانه نیز بود، به گونه‌ای که طی چندین مورد بعد از اطلاع از وضعیت جسمانی آن ها با تماس تلفنی جویای حال این بزرگواران شده است.

برخوردهای تحسین برانگیز حجت الاسلام  آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با برخی چهره های رسانه ای در این روزها خبرساز شده و همه از این شیوه مردم داری و حسن خلق پدر معنوی استان سخن می گویند.

طی روزهای اخیر رحیم عبدالجباری؛ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به علت عارضه قلبی در بیمارستان الغدیر بستری شد که حجت الاسلام آل هاشم پس از اطلاع از وضعیت جسمانی وی  در تماسی تلفنی جویای حال وی شد.

ناگفته نماند امام جمعه تبریز پیشتر نیز با تماس تلفنی، کسب عنوان نخست عکس مستند کشوری توسط علی حامد حقدوست، یکی دیگر از عکاسان خبری تبریز را به وی تبریک گفته بود و بر بالین حاج بهزاد پروین قدس عکاس پیشکسوت تبریزی حاضر شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها