خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی؛

دانش آموزان انقلابی آماده جانفشانی اند از خزر تا خلیج فارس

سالروز شهادت حسین فهمیده که به نام روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است بیانگر این مطلب است که دانش آموزان میهن اسلامی مان بدرستی چهره استکبار را شناخته و با تاسی از شهدای نوجوان کربلا با چشمانی بصیر به وقایع تاریخ نگریسته اند.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۳۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهدای نهضت جهانی اسلام در حال حاضر از نسل شهیدان نوجوانی همچون حسن جنگجو و مرحمت بالا زاده و حسین فهمیده هایی هستند که امام راحل در زمان شهدات ایشان فرمودند؛ رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که با قلب خود که از صدها زبان و قلم بزرگتر است ، با نارنجک خود را زیر تانک انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.

پیشرفت و ترقی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های نوجوانان و جوانان دانشجو و دانش آموزی بوده که با الهام گرفتن از اسلام ناب محمدی و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبری راهیانه مقام معظم رهبری میسر گشته است.

فهمیده های آذربایجان همانانی هستند که خودشان همچون دیگر شهدا بر طراوت و استحکام شجره طیبه انقلاب افزود و همین امر موجب شد شهدای انقلاب اسلامی امروز در حرکت بیداری اسلامی و انقلابی ملل جهان به عنوان الگوی جهادی شناخته شوند.

امروز بسیج علمدار محو زشتی ها و پلیدی هاست و در اوج غربت و کرامت تا انتهای عشق میرود هر چند سکوت زمان هیچ گاه نخواهد توانست غریو الله اکبر آن را خاموش کند.

تاسی به امام آزادگان حضرت سیدالشهدا(ع) درس آزادی و آزاد منشی را در پای تخته های کلاس معرفت به ایشان یاد داده است.

همه دانش آموزان ایران اسلامی و به خصوص بسیجیان، تلاش بی امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش می دانند، همواره در همه صحنه های علمی، نوآوری، سازندگی، خدمت رسانی و ... اراده تاثیر گذار خود را نشان داده و خواهند داد.

ما دانش آموزان عاشورایی ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه ای(مدظله) و شهدای دانش آموز، با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل انقلابی بودن خود را به جهان فریاد خواهیم زد و اعلام خواهیم داشت، آماده ایم تا از خزر نیلگون تا آبی خلیج فارس تا پای جان، جانفشانی کرده خون خود را در دفاع از این میهن و خاک مقدس فدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها