فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور: شهید فهمیده به ما آموخت اگر بخواهیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم جز با فرهنگ شهادت و ایثار این امر محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۶۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی‌اکبر حسینی صبح امروز در ویژه‌ برنامه سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و یادواره ۲۲۵ شهید دانش‌آموزی نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهرستان گفت: ۱۳ آبان با حضور پرشور آحاد مردم به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان حماسه دیگر خلق خواهد شد و همه پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گوئی‌های رئیس‌جمهور امریکا ترامپ را می‌دهند.

 وی با بیان اینکه اگر امروز من و شما در این آسایش و آرامش نشستیم و هیچ نگرانی نداریم به خاطر جان‌فشانی شهید فهمیده‌ها و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز اظهار داشت: شهید فهمیده به ما آموخت اگر بخواهیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم جز با فرهنگ شهادت و ایثار نمی‌توان مقاومت کرد.

حسینی افزود: امروز به شهید بهنام محمدی‌ها و شهید فهمیده‌ها در میدان‌های دیگر نیاز داریم امروز در میدان تولید علم باید جهاد کنیم نایب امام زمان (عج) از ما خواسته در سنگر علم جهاد کنیم امروز کار شما در میدان‌های علم کمتر از نبرد دوران دفاع مقدس نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهید فهمیده اهل مسجد بود عنوان داشت: شهید فهمیده جانش را انفاق کرد و مورد توجه باغبان عالم (خداوند) قرار گرفت او به‌جایی رسید که معلم امام خمینی (ره) شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در ادامه به اهمیت مسجد در تربیت نیرو‌های الهی اشاره کرد و افزود: خدا در قرآن مکانی را به اسم مسجد معرفی می‌کند و ۲۸ بار این کلمه را ذکر می‌کند.

وی اظهار داشت: باید اهل مسجد بشوید اگر اهل مسجد نشوید فایده‌ای ندارد جامعه‌ای که مردم مسجدی نداشته نباشد زندان‌هایش پر است.

حسینی ادامه داد: مسجد چشمه است اگر این چشمه جریان داشته باشد اطراف خودش را سبز و خرم می‌کند. آب داخل این چشمه‌ها شما بچه‌ها هستید مسجدی که تویش نوجوان است مثل چشمه است که آبش زلال است.

وی تصریح کرد: تلگرام که ساخته دست بشر است نیاز به ارتباط دارد چطور انسان که ساخته دست خداوند است نیاز به ارتباط نداشته باشد ارتباط باخدا نماز است اگر روزی ۵ مرتبه به خداوند وصل بشوید انسان مفیدی مثل شهید فهمیده خواهید شد.

خاطرنشان می‌شود؛ خاطره گویی دانش آموز بسیجی سید رضا موسوی فر در دوران دفاع مقدس که با سلاح تیربار هواپیمای دشمن را ساقط کرد و پخش نماهنگ و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.


ارسال نظرات