این یادواره با حضور معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان و مسئولین استانی و شهرستانی در دهستان راستقان شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۴۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این یادواره با حضور معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان و مسئولین استانی و شهرستانی در دهستان راستقان شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.

در این مراسم  معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ضمن اشاره به ایثار گری شهداء و ولایت مداری آنان گفت:   امروز استکبار در مقابل مردم ایران و نهاد های انقلابی همچون سپاه به ستوه آمده است و همه اینها به دلیل ایثار و استقامت و وحدت و ولایت مداری  شما مردم است که الگوی واقعی  هم در این مورد شهداء عزیزمان هستند.

محمد رضا شجاع  ادامه داد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به مردم ،سپاه اقدام به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادنی نموده که در استان خراسان شمالی 4 دهستان  که 2 دهستان آن در شهرستان راز و جرگلان شامل دهستان های حصار چه و راستقان است هدف گذاری شده و ان شاء الله به کمک همه دستگاه ها و البته حمایت وفعالیت خود مردم  بتوانیم چهره فقر و محرومیت را از این دهستان بزدائیم.

 در ادامه  امام جمعه مانه و سملقان حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده با بیان اهمیت موضوع ایثار و شهادت و نگاه استکبار ستیزی و دین داری و ولایت مداری شهداء اظهار داشت:   امروز نیز راه حل سربلندی و عزت ملت ایران همان تفکر شهداء و تفکر بسیجی می باشد.

ارسال نظرات