فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد

ضرورت تحقق محله اسلامی در جامعه اسلامی ایرانی /۶۰ مسجد در نهاوند فعال و دارای روحانی است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با توجه به وضعیت جامعه نیاز به تحقق محله اسلامی ضرورت جامعه اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۲۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

ضرورت تحقق محله اسلامی در جامعه اسلامی ایرانی /۶۰ مسجد در نهاوند فعال و دارای روحانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع هیئت امنای مساجد و روحانیون مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مساجد شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به وضعیت جامعه نیاز به تحقق محله اسلامی ضرورت جامعه اسلامی ایرانی است.

وی افزود: کمک‌های مالی و معنوی از قبیل اردوهای خارج از شهرستان، کلاس‌های آموزشی و دوره های توانمندی برای ارکان مسجد برگزار شود که بتواند مساجد را به نقطه ای برساند که بتوانند در تراز اسلامی قرارگیرند و هر چه بیشتر به منویات مقام معظم رهبری نزدیک گردد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند دارای ۶۰ مسجد فعال و دارای روحانی است که ۱۳ مسجد را با بررسی های انجام شده در سه سطح  الگو، سطح یک و سطح دو انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: با همکاری سپاه شهرستان اقدامات جدیدی در خصوص مباحث فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات مربوطه به عمل خواهد آمد.

کریمی تصریح کرد: انتخاب مساجد به صورتی بود که یک مسجد به صورت الگو و چهار مسجد به صورت نوع الف و هشت مسجد به صورت نوع ب انتخاب شدند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این مساجد باید کارهای راهبردی از قبیل جذب جوانان، جشن ها و اعیاد، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی و... در شهرستان موثر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات