استاندار مازندران تمام هم خود را برای هماهنگی و وحدت نیروهای متخصص و متعهد در نظر بگیرند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران گفت: استاندار مازندران تمام هم خود را برای هماهنگی و وحدت نیروهای متخصص و متعهد در نظر بگیرند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۲۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی مینایی‌فر در گفت‌وگویی اظهار کرد:  استاندار جدید مازندران که از طریق هیأت وزیران انتخاب شدند و مسؤولیتی که قبول کردند تبریک می‌گوییم و انتظار موفقیت داریم.

وی بیان کرد: استان مازندران با توجه به شرایط خاص اقلیمی و مواهب الهی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است یکی از مهم‌ترین آن مردم بافرهنگ، باسواد از  سطح سواد، اطلاعات و تخصص رتبه بالایی در کشور  هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران تصریح کرد: استان مازندران با ویژگی داشتن مواهب الهی و نیروهای متخصص و متعهد انتظار داریم از استاندار مازندران  با تمام نیروهای استان تعامل داشته باشد و جناح‌های سیاسی را درنظر نگیرند.

مینایی‌فر با تأکید بر اینکه استاندار مازندران تمام هم خود را برای هماهنگی و وحدت نیروهای متخصص و متعهد در نظر بگیرند و از همه جناح‌ها در این زمینه بهره‌ گیرد، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است افراد شایسته روی کار بیایند تا بتوانند مشکلات استان بسیار زیاد و عدیده است در دیدارهای حضوری اعلام می‌کنیم درنظر بگیرند و آنها را حل کنند.

وی یادآور شد: فرصتی را که انقلاب به استاندار جدید مازندران داده تا در خدمت مردم مازندران قرار گیرد جای تبریک دارد که انتظار داریم ما وقتی مازندران بدرقه می‌کنیم پرونده کار و تلاش ایشان در زمینه خدمت به مردم مثبت باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران گفت: با توجه به اطلاعاتی که از استاندار جدید مازندران داریم وی نیرویی متعهد و انقلاب هستند انتظار داریم که با توجه به این خصوصیات بتواند خدمات شایسته‌ای را در مازندران داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار