خبرهای داغ:
بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۴۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت 13 آبانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: فرا رسیدن روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، امسال با قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی رنگ و بویی حسینی دارد. قیام امام حسین (ع) در طول تاریخ و اعصار الهام بخش تمامی مبارزات عدالت خواهانه جهان بوده است. اگر با نگرشی دقیق وعمیق به قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سال 1357 نگاه کنیم ، نشانه هایی از جنس قیام عاشورا در آن خواهیم یافت  که همین امر دلیل بر طراوت و تازگی و رشد ونمو روزافزون شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: بسیج طلاب و روحانیون استان همدان نیز به عنوان بخشی از پیکره عظیم ملت شریف و متدین جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن روز 13 آبان ماه که به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب دوم نام گرفت را تعظیم نموده و مبارزات ضد استکباری دانشجویان و دانش‌آموزان در سیزدهم آبان ماه سال 58 را ارج می‌نهد. آری تا زمانی که استکبار وجود داشته باشد جهان طعم شیرین عدالت را نخواهد چشید و تنها راه خلاصی از دست توطئه‌ها و خباثت‌های استکبار که امروزه در رأس آنها دولت ایالات متحده امریکا قرار دارد، مقاومت است که این امر بارها وبارها در جهان به گواهی تجربه، اثربخش و مثمر ثمر بوده است همچون مقاومت ملت شریف ایران در طول سالیان متمادی که امروز قطع شدن دست نحس این شیاطین زالو صفت از ایران اسلامی ووجود امنیت و استقلال و آزادگی در میهن عزیزمان است؛ اما از آنجایی که خباثت ممزوج با ذات استکبار بوده، انتظار کنار گذاشتن آن و پاک شدن استکبار از جنایات و خبائث خیالی خام بوده که متاسفانه برخی در داخل کشور نیز دچار این اوهام بوده و هستند.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در طول سالیان مبارزات خود با استکبار به کرات شاهد بدعهدی‌ها و خیانت‌های این جبهه منحوس و مستعمر بوده است که نمونه بارز آن در عصر کنونی برجام است. برجام با تمام نداشته‌ها و زیان‌هایش بار دیگر بر ما حجت تمام کرده و آموخت راهی که ملت در پیش گرفته است برخلاف طعنه و حدس و گمان‌های باطل نه تنها راهی درست بلکه تنها راه درست بوده است و این راه ادامه خواهد داشت انشاء الله.

این بیانیه می‌افزاید: بسیج طلاب و روحانیون استان همدان بار دیگر با تبریک ایام الله 13 آبان از فضلا، اساتید و عموم طلاب و روحانیون و ملت شریف و شهید پرور استان همدان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور پر شور و انقلابی خود در راهپیمایی این روز بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه در آورند و انشاء الله صبح پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات