خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان جوکار:

امروز بیش از هر زمانی نیاز به تفکر بسیجی در مدیریت کشور است

مسئول بسیج فرهنگیان جوکار با بیان اینکه امروز بیش از هرزمان دیگر با توجه به جنگ نرم دشمنان نیاز به تفکر بسیجی در مدیریت کشور است، گفت: با این حرکت می توانیم کشوری آماده داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۸۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

امروز بیش از هرزمان دیگر نیاز به تفکر بسیجی در مدیریت کشور استسرهنگ حمید مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی یکی از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این نهاد مقدس به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده و بسیج مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه تمام دانش آموزان باید بسیجی باشند، تصریح کرد: بسیجیان باید بصیرت و بینش داشته باشند.

مسئول بسیج فرهنگیان جوکار با بیان اینکه شهید «حسین فهمیده» و «مرحمت بالازاده» الگوی دانش آموزان هستند، افزود: دانش‌آموز بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و با درس خواندن خود فرد مفیدی برای جامعه باشند چراکه دانش آموزان آینده کشور را می سازند.

وی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی می‌تواند هر فتنه‌ای را در جامعه خاموش کند، اظهار داشت: بسیجی باید خود را برای مبارزه با خطرهای احتمالی جامعه خود آماده کند و امروز جنگ نرم در جامعه آغاز شده و در این جنگ بسیجیان دانش آموز باید روحیه های حماسی و فرهنگ ایثار وشهادت را افزایش دهند و امربه معروف کند و از مبارزه با ظلم و ستم دست نکشند و دانش آموزان محور مقاومت را یاری کنند.

مرادی با بیان اینکه باید همیشه بسیجی بود، بیان کرد: بسیج خارچشم دشمنان داخلی و خارجی است و اگر امروز ما امنیتی داریم مدیون خون شهدا و ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی هستیم که به برکت خون آنان دشمنان جرأت حمله به کشور ایران را ندارند و از خون شهیدان سرافزار ما هراس دارند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هرزمان دیگر با توجه به جنگ نرم دشمنان نیاز به تفکر بسیجی در مدیریت کشور است، افزود: با این حرکت می توانیم کشوری آماده داشته باشیم.

مسئول بسیج فرهنگیان جوکار عنوان کرد: بسیجیان باید منتظر مهدی موعود(عج) باشند و در رأس امور خود تقوا داشته و ولایت‌مدار باشند و با ظلم مبارزه کنند.

وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل با بیان اینکه مدرسه موثرترین مکان برای آموزش پدافند غیر عامل است، پدافند غیرعامل را ایجاد مصونیت در برابر اقداماتی برشمرد که باید به صورت جدی در برنامه‌ریزی مناسب و فرهنگ‌سازی آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اهتمام ورزید.

مرادی افزود: برخی از تهدیدات مانند سیل و زلزله طبیعی هستند که وقوع آنها خارج از اختیارت انسان است اما برخی از تهدیدات از سوی دشمنان به جامعه اسلامی تحمیل می‌شود که در راستای این تهدیدات همگان باید هوشیار و آگاه باشیم.

وی نهادینه‌سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل در مدارس را ضروری دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش نهاد تاثیرگذار در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه اسلامی در عرصه های مختلف است.

مسئول بسیج فرهنگیان جوکار با بیان اینکه ظرفیت های انسانی از ضرورت‌های پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان بخش مهمی از این ظرفیت را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات