امام جمعه بهار عنوان کرد

تکلیف محوری زیباترین درس شهید «حسین فهمیده»

امام جمعه بهار با بیان اینکه تکلیف محوری زیباترین درس شهید «حسین فهمیده» بود، گفت: جنگ امروز ما یک جنگ فرهنگی است و دشمن می‌خواهد غیرت و دین ما را بگیرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۶۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

تکلیف محوری زیباترین درس شهید «حسین فهمیده»به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار با بیان اینکه راه شهید «حسین فهمیده» ادامه دارد، اظهار داشت: شهید «حسین فهمیده» یک دانش‌آموز بود و از مکتب امام حسین(ع) درس ایثار و از خود گذشتگی را آموخته بود.

وی در ادامه به ویژگی‌های شهید «حسین فهمیده» اشاره کرد و گفت: تکلیف محوری زیباترین درس شهید «حسین فهمیده» بود.  

امام جمعه بهار با بیان اینکه این تکلیف محوری یکی از درس‌هایی بود که در عاشورا تبلور پیدا کرد، ابراز داشت: حضور «حسین فهمیده» در جبهه برای ما درس‌های بسیاری را دارد.

وی افزود: فهم و داشتن بصیرت به سن و سال  نیست شهید «حسین فهمیده» با بصیرت حرکت کرد و درس بزرگی را به ما داد و در تاریخ  دفاع مقدس به عنوان یک دانش‌آموز فداکار ماندگار شد.

حاتم‌نیا در ادامه افزود: روحیه سلحشوری، رشادت و روحیه ایثار و تسلیم نشدن در مقابل دشمن تا دندان مسلح و  روحیه معنوی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس زبانزد تمام جهانیان شد.

وی با بیان اینکه شهید «حسین فهمیده» در آن روز احساس کرد که باید به جبهه بود و با دشمن بجنگد، گفت: شما دانش‌آموزان نیز باید تلاش کنید خوب درس بخوانید؛ جنگ امروز ما یک جنگ فرهنگی است و دشمن می‌خواهد غیرت و دین ما را بگیرد.

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه دشمنان ما دست بردار نیستند و هیچ وقت عبرت نمی گیرند، عنوان کرد: جرم و جنایات آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی در قتل‌عام مردم  بی گناه یمن، سوریه، عراق و فلسطین امروز برای دنیا آشکار شده است و آنها یک روزی تاوان این جنایت‌ها را خواهند داد.

وی در ادامه به شهید «حججی» اشاره کرد  و گفت: این شهید بزرگوار همچون شهید «حسین فهمیده» عزیز شد و دلیل عزیز شدنش نیز این بود که اخلاص داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات