مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

13 آبان تبلور و نمایش موضع استکبارستیزی انقلاب اسلامی

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به اقدام به موقع و حرکت انقلابی دانشجویان ارزشی و طرفدار انقلاب و امام(ره) در 13 آبان 58 گفت: این روز تبلور و نمایش موضع استکبارستیزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۳۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

13 آبان تبلور و نمایش موضع استکبارستیزی انقلاب اسلامیسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: ملت بزرگ ایران از امام خویش آموخته است دشمن‌شناس باشد و لبخندهای تصنعی و کاملا سیاسی دشمنان که هدفی جز فریب اذهان برخی انسان‌های خودباخته ندارند را جدی نگیرد.

وی افزود: سابقه برخورد آمریکائی‌ها طی 60 سال گذشته با ملت بزرگ ایران سابقه‌ای بسیار تاریک و آمیخته با خیانت‌های بسیار و غارت منابع پیدا و پنهان ایران بوده است و این خوش‌بینی عاقلانه نیست که گمان کنیم آمریکائی‌ها توبه کرده و از آن اهداف استعماری و خیانت‌کارانه خود پشیمان شده‌اند.

مختاری با اشاره به اهمیت 13 آبان  که منشاء تحولات و حوادث مهمی در شکل دهی تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: یکی از این وقایع 13 آبان 1343 و تبعید حضرت امام (ره) به تركیه بود.

وی ابراز داشت: رژیم آمریكایی، امام(ره) را شبانه در 13 آبان دستگیر و به تركیه و سپس به عراق تبعید كرد و این تبعید سرآغاز مرحله جدیدی از مبارزات امام(ره) و نهضت روحانیت علیه استبداد و استعمار شد و تا پیروزی انقلاب در بهمن 57 ادامه یافت.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار در ادامه به 13 آبان 1357 و شهادت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در این روز بیش از 56 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویانی كه  در حمایت از انقلاب جمع شده و زمینه پیروزی انقلاب را بیش از گذشته فراهم كردند، به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به 13 آبان 1358 و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا عنوان کرد: در سومین مناسبت و 9 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این بار نوبت دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود كه در تهران با تسخیر سفارت آمریكا كه به لانه جاسوس این كشور و محل طراحی آمریكایی‌ها و گروه‌های لیبرال علیه انقلاب تبدیل شده بود، طعم شكست دیگری را به آنها بچشانند.

مختاری با اشاره به رویداد چهارم که 13 آبان 1388 و خنثی‌سازی تلاش جریان فتنه برای مصادره ایام و ارزش‌های انقلابی، افزود: جریان فتنه سبز با صدور بیانیه‌ای قصد داشت با سوء استفاده از حضور مردم در بزرگداشت این روز در سال 1388، این مناسبت انقلابی را به نفع خود مصادره کند كه با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی با اشاره به اقدام به موقع و حرکت انقلابی دانشجویان ارزشی و طرفدار انقلاب و امام(ره) در 13 آبان 58 و با بیان اینکه این روز تبلور و نمایش موضع استکبارستیزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: دلایل دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی واكنش‌ ‌ به‌ 25 سال‌ توهین‌ و تحقیر ملت‌ ایران، مقابله پیشگیرانه با سنگ‌اندازی‌های‌ آمریكا در برابر انقلاب‌ اسلامی، پذیرش شاه و ‌طرح‌ریزی‌ یك‌ توطئه‌‌ جدید و زمینه سازی‌ برای‌ روی‌ كارآمدن‌ نیروهای‌ انقلابی‌ و پالایش گروه های چپ و لیبرال بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به  فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص استکبار یادآور شد: رهبر کبیر انقلاب فرمودند «دشمن اصلی اسلام و قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن(ص) ابرقدرت‌ها، به ویژه آمریکا و ولیده فاسدش اسرائیل است».

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار