سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین از اجرای طرح مقابله با آسیب های اجتماعی متناسب با فرهنگ هر منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۴۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
 

به گزارش خبرگزاري بسيج ؛ سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین از اجرای  طرح مقابله با آسیب های اجتماعی متناسب با فرهنگ هر منطقه خبر داد.

الهی راد گفت: این طرح به صورت ملی در تمام استان های کشور اجرا می شود و همزمان در استان خراسان شمالی نیز در دستور کار سپاه حضرت جوادالامه (ع) قرار گرفته است.

وی افزود:  در شهرستان اسفراین نیز چند محله با ویزگی های خاص برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین در ادامه با بیان اهمیت اجرای این طرح گفت: پایه و اساس اجرای این طرح بر مبنای باورهای دینی است و رکن اصلی این طرح خود مردم محله هستند .

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه  اسفراین نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای این طرح گفت : از نکات مهم این طرح کمک گرفتن از مردم هر محل برای کاهش اسیب های اجتماعی آن محله است و همه دستگاه های اجرایی خود را ملزم و مکلف در انجام این طرح بدانند.

 پرویزی معاون فرمانداری اسفراین نیز در این مراسم ، با تشکر از بانیان اجرای این طرح گفت: از آسیب های اجتماعی می توان به آسیب های فضای مجازی ، طلاق ،اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد .

وی در ادامه گفت: از خوبی های این طرح این است که مردمی است و ما نیز مانند سایر نهاد آماده همکاری صد درصدی به جهت اجرای موفق این طرح هستیم.

ارسال نظرات