خبرهای داغ:
معاون امور مجلس سازمان پدافندغیرعامل کشور:

ملت، دولت و نظام با اتحاد و همدلی در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده اند

سردار حمیدزاده در اجتماع راهپیمایان سیزده آبان شاهرود گفت: امروز این حضور همه جانبه مردم و مسئولین در راهپیمایی 13 آبان نشان می دهد که ملت و دولت و نظام با اتحاد و همدلی در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده و آنها را در توطئه هایشان ناکام می گذارند.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۷۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن حمیدزاده در اجتماع راهپیمایان سیزده آبان شاهرود ساعت گل این شهر که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه هیئت حاکمه کاخ سیاه آرزوی نفوذ در ملت ایران را به گور خواهند برد اظهار کرد: دولتمردان و مردم ما فهمیدند که نمی‌توان با دیپلماسی لبخند جلو رفت در حالی که دستکش مخملی بر روی این دست چدنی کشیده‌اند.
معاون امور مجلس پدافند غیرعامل با اشاره به تلاش آمریکا برای جلوگیری از نقش ایران در منطقه یعنی عدم‌حمایت ایران از حزب‌الله و انصار الله افزود: آمریکا تلاش دارد با تقویت دوستان خود در منطقه و افزایش تحریم‌های ... سته‌ای و مقابله با برنامه موشک‌های بالستیک به اهداف خود دست یابد که البته این خواب را به گور خواهد بُرد

حمید زاده با اشاره به جنگ سخت و نیمه سخت علیه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: در حوزه جنگ نرم، تیم‌هایی از این‌ها در قالب فعال فرهنگی وارد ایران می‌شوند و جاسوسی می‌کنند و امثال جیسون رضاییان و همسرش که سازمان اطلاعات سپاه آن‌ها را دستگیر می‌کند و این تنها گوشه‌ای از برنامه‌های آن‌ها علیه ملت ایران است.
وی تصریح کرد: هر چه امروز کشور ما دارد و هر چه در آینده به دست بیاورد، به برکت خون شهدا است؛ روزگاری در این مملکت در روزنامه‌ها نوشتند که عاشورا صاحب خشونت‌طلبی است؛ اما آنچه مهم است حفظ راه شهدا است و قوای سه گانه ما بایستی پشتیبان راه شهدا باشند.
حمیدزاده بیان کرد: نماینده انگلیس به آقای خرازی در سال‌های اول انقلاب می‌گوید که این حرف‌ها حرف اتحادیه اروپا است، ما ولایت‌فقیه نمی‌دانیم چیست و به رسمیت هم نمی‌شناسیم، ما سپاه را به رسمیت نمی‌شناسیم، نمی‌گذاریم حجاب را در کشور نهادینه کنند، انتخابات بدون نظارت استصوابی را قبول نداریم و اسرائیل عمق استراتژیک ماست.
وی خاطر نشان کرد:، اما امروز ببینند که انقلاب اسلامی یکی از قدرت‌های فرامنطقه‌ای است و توانسته با تکیه بر ملت هوشیار و آگاه خود قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند و دشمنان را به انزوا بکشاند.
ملت، دولت و نظام با اتحاد و همدلی در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده اند
معاون امور مجلس سازمان پدافندغیرعامل کشور رمز پیروزی ملت غیور ایران را بر تمامی مستکبران و صهیونیسم جهانی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، در وحدت و انسجام ملی دانست و افزود: امروزه حرکت ملت ایران در طول انقلاب الگو و سرمشقی برای ملت‌های هوشیار منطقه شده است و مقاومت اسلامی در کشور‌های منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و به برکت خون شهدا است که ان‌شاءالله زمینه‌ساز حاکمیت جهانی مستضعفان بر مستکبران با ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری گفت: امروز بشریت به شدت نیازمند رهبری، چون حضرت آیت‌اله خامنه‌ای است و ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.
حمیدزاده با اشاره به روز استکبارستیزی و سخنان ترامپ عنوان کرد: امروز این حضور همه جانبه مردم و مسئولین در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان می‌دهد که ملت و دولت و نظام با اتحاد و همدلی در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده و آن‌ها را در توطئه هایشان ناکام می‌گذارند.
وی ادامه داد: این حضور لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین است که پاسخ عملی به یاوه گویی‌های سران استکبار جهانی است و آن‌ها با دیدن این شور و خروش مانند همیشه منکوب و ذلیل و عصبانی می‌شوند و از این عصبانیت خواهند مُرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار