خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خبر داد

برگزاری کارگاه اعتلای سازندگی و خدمات‌رسانی در بهار

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار از برگزاری کارگاه اعتلای سازندگی و خدمات رسانی و کارگاه صندوق قرض الحسنه، اشتغالزایی و مردم یاری با حضور بسیجیان این حوزه در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

برگزاری کارگاه اعتلای سازندگی و خدمات‌رسانی در بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها کارگاه اعتلای سازندگی و خدمات رسانی و کارگاه صندوق قرض الحسنه، اشتغالزایی و مردم یاری بود.

وی افزود:این کارگاه با حضور مهندس احمدی پیرامون تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه و شرایط صندوق و وام گیرنده و تشخیص اولویت‌های وام‌گیری و هدف از تشکیل این صندوق‌ها، وام دادن برای کارآ فرینی، اشتغالزایی تولید و برطرف کردن مشکلات مردم برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار تصریح کرد: پرداختن به وضعیت برگزاری اردوهای جهادی و استمرار این اردوها و ارتقاء سطح اردوهای جهادی و برگزاری هرچه قوی این اردوها از دیگر مباحث این برنامه بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه صندوق قرض الحسنه، اشتغالزایی و مردم یاری عنوان کرد: لزوم تشکیل صندوق قرض الحسنه در روستاها و شرایط تشکیل این صندوق‌ها با حضور سه نفر هیئت امنا از مردم نیز از موضوعات مطرح شده در این کارگاه بود.

کتابی اصل با اشاره به برگزاری کارگاه آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: در این نشست به آسیب‌های اجتماعی که مانعی برای رشد و هدف والای جامعه است، اشاره شد چراکه اگر این آسیب‌ها به موقع شناسایی و از آنها پیشگیری شود، احتمال کاهش خسارات ایجاد می‌شود اما اگر به موقع شناسایی نشود موجب تزلزل اجتماع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار