خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و از پایانه های مسافربری استان همدان به مرز مهران منتقل شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۹۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

انتقال۱۴۵۰۰ زائر اربعین حسینی از همدان به مرز مهرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد رودباری با اشاره به خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی به زائران اربعین، اظهار داشت: ۳۲۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۵۰ دستگاه مینی بوس و ۷۷۵ دستگاه سواری در استان همدان آماده خدمت به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح اربعین در روز دوم آبان تا روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر توسط ۴۴۷ دستگاه وسیله نقلیه عمومی به سمت مرز مهران جابجا شده اند که از این تعداد ۳۶۴ دستگاه اتوبوس و مابقی مینی‌بوس، سواری و ون بوده اند.

رودباری همچنین عنوان کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از پایانه های مسافربری، شاهد کنترل و نظارت جدی بر وضعیت فنی اتوبوس ها هستیم تا خودروهایی که از استان به سمت مهران می روند مشکل فنی نداشته باشند.

وی تأکید کرد: شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان وسایل نقلیه آمادگی کامل برای جابجایی مسافران را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مراکز خدمات رفاهی در جاده های استان و مراکز معاینه فنی در خدمت مسافران کربلا هستند.

ارسال نظرات