فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با اربعین حسینی روز پنج شنبه تجمع بزرگ عزاداران حسینی در مصلی امام خمینی(ره) نهاوند برگزار می شود .
کد خبر: ۸۹۴۵۵۱۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

برگزاری تجمع بزرگ عزاداران حسینی در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند بیان داشت: همزمان با اربعین حسینی روز پنج شنبه تجمع بزرگ عزاداران حسینی در مصلی امام خمینی(ره) نهاوند برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه همایش حسینی بیانگر این است که راه ائمه معصومین(ع) پر رهرو است، گفت: همایش اربعین حسینی و خیل عظیم زائران حسینی در این همایش به خوبی عظمت اباعبدالله الحسین(ع) را نشان می‌دهد و برگزاری هرچه بهتر این همایش و اجتماعات مذهبی و حضور پرشور مردم در این کار بزرگ و فرهنگی بسیار مفید خواهد بود .
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه حضور مسلمانان سراسر جهان در مراسم اربعین حسینی نشان وحدت جهانی است، گفت: مردم ایران اسلامی و همچنین شهرستان نهاوند به صورت خودجوش مراسم بزرگ اربعین حسینی را برگزار می‌کنند و عشق و علاقه خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: این مراسم در نهاوند به میزبانی هیئت رزمندگان اسلام و حضور اقشار مختلف مردم شهرستان نهاوند انجام خواهد شد.

کریمی گفت: این مراسم 18 آبان ماه مصادف با اربعین حسینی از مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند آغاز می‌شود و دسته های عزاداری به سمت مصلی حرکت خواهند کرد و به عزاداری سید و سالار شهیدان خواهند پرداخت و سپس به اقامه نماز ظهر و در نهایت پذیرایی از ۳ هزار عزادار حسینی ختم خواهد شد .
وی عنوان کرد: همچنین در روز اربعین حسینی مراسم یادواره شهدای سرافراز روستای گیل‌آباد از ساعت ۱۴ را خواهیم داشت که در مسجد این روستا برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات