خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان خبر داد
فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان از آغاز به کار ایستگاه صلواتی پایگاه شهید «حصارخانی» برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۲۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

آغاز به کار ایستگاه صلواتی پایگاه شهید «حصارخانی» همدانمحمد صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ایستگاه صلواتی پایگاه شهید «حصارخانی» فعالیت خود را برای ارائه خدمت به زائرانی که از زیارت اباعبدالله الحسین (ع) باز می گردند آغاز کرد.

وی افزود: در این ایستگاه صلواتی که در مسیر برگشت زائران و در ورودی بلوار میر سیدعلی همدانی واقع در بلوار آیت الله نجفی برپا شده است به صورت 24 ساعته پذیرایی زائران حسینی را خواهیم داشت.

فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته این ایستگاه صلواتی به مدت یک هفته آماده ارائه خدمات خواهد بود، تصریح کرد: در این ایستگاه صلواتی علاوه بر توزیع غذای گرم، محلی برای استراحت و اقامه نماز پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین حسینیه سیدالشهدا(ع) واقع در کوی حمیدی را به عنوان محل استراحت و خواب زائران قرار داده‌ایم که علاقه‌ای به رانندگی در شب نداشته و تمایل دارند بعد از یک استراحت و رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

صادقی بیان کرد: به لطف خداوند این دومین سالی است که در این مسیر اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم که با رفع نواقص سال قبل، میزبان شایسته‌ای برای زائران امام حسین(ع) باشیم.

وی یادآور شد:: امام حسین (ع) قدرت جاذبه فوق العاده ای دارد و همه را جذب خود می‌کند، مردم به ویژه اهالی محل وقتی از برنامه ما مطلع شدند هم از نظر مالی و هم از نظر فکری در برپایی این ایستگاه صلواتی به ما کمک کردند.

فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان با بیان اینکه در ایستگاه صلواتی پایگاه شهید حصارخانی خدماتی چون واکس زدن کفش، اینترنت رایگان و ... به زائران ارائه می‌شود، گفت: روزانه 20 نفر از بسیجیان در این ایستگاه صلواتی مشغول بوده و به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات