فعالیت آلاینده های رودخانه سوادکوه تعطیل می شود/ اربعین مانور فرهنگی سیاسی و اجتماعی است

فرماندار سوادکوه: احتمال اینکه به‌همراه اعضای شورای‌تأمین به تعطیلی آلاینده‌های رودخانه تلار در خطیر‌کوه، بدون‌توجه به وابستگی افراد اقدام کنیم وجود دارد و حفظ محیط‌زیست در اولویت ما قرار‌دارد و رودخانه را با تلاش زیاد، زلال کردیم که بار‌دیگر شاهد آلودگی آن هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۰۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه همایش راهپیمایی اربعین، مانور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با پیام‌ وحدت جهان اسلام است، کفت: راهپیمایی اربعین نوعی پدافند‌غیر‌عامل محسوب می‌شود.

وی با تسلیت به بازماندگان حادثه واژگونی اتوبوس و کشته‌شدن 15 نفر در محور سوادکوه، افزود: بی‌احتیاطی، نقص‌فنی و سرعت‌زیاد از عوامل تصادف اتوبوس مسافری در محور سوادکوه بود و مدیریت بحران به صورت فوری تشکیل شد و تبدیل رعایت نکات قانونی و ایمنی به فرهنگ‌عمومی باید مورد‌توجه باشد.

فرماندار‌ سوادکوه به تودیع و معارفه در استاندار مازندران اشاره و خاطر‌نشان‌کرد: نگاه استاندار‌ جدید استان مازندران نگاه علمی و فعالیت بر‌طبق برنامه‌های توسعه است و محمد اسلامی به عنوان استاندار جدید، فردی فرهیخته و توانمند است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه بر حفاظت از منابع طبیعی و محیط‌زیست اشاره و اظهار‌ کرد: احتمال اینکه به‌همراه اعضای شورای‌تأمین به تعطیلی آلاینده‌های رودخانه تلار در خطیر‌کوه، بدون‌توجه به وابستگی افراد اقدام کنیم وجود دارد و حفظ محیط‌زیست در اولویت ما قرار‌دارد و رودخانه را با تلاش زیاد، زلال کردیم که بار‌دیگر شاهد آلودگی آن هستیم.

توحیدی‌مقدم با مخاطب‌قرار‌دادن ادارات و نهاد‌های مرتبط، بیان‌کرد: حریم رود‌خانه تلار در خطر سیلاب قرار دارد و شرکت «سداد» وظیفه باز‌گشایی رود‌خانه بر طبق وظایف خود را دارد و محور شورکچال هم در خطر‌ رانش قرار‌دارد و مدیران مرتبط، نامه‎نگاری و پیگیری را ا حصول به نتیجه مناسب انجام دهند.

وی از ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه خواست تا شاخص‌های عمومی و اختصاصی خود و جایگاه اداره خود را در کشور و استان ارزیابی کنند و به فرمانداری گزارش‌ دهند، افزود: ارزیابی عملکرد ادارات و نهاد‌ها توسط تیم ارزیابی فرمانداری شهرستان سوادکوه هم انجام می‌شود.

فرماندار‌سوادکوه از پیگیری برای افزایش یک‌درجه‌ای فرمانداری شهرستان سوادکوه خبر داد و با بیان اینکه فرمانداری سوادکوه هم دارای دو معاونت سیاسی‌اجتماعی و عمرانی‌برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: پیگیری برای افزایش یک‌درجه‌ای فرمانداری و افزودن معاونت‌جدید، شهرستان سوادکوه دو گام به جلو است و تا پایان سال به جمع‌بندی می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار