مراسم عزاداری دهه آخر صفر در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در جمع عزاداران هیئت عاشقان ثارالله سپاه استان گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید ای مومنین با تقوا زندگی را به گونه ای تنظیم کنید که با صادقین همراه باشید.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۶۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در جمع عزاداران هیئت عاشقان ثارالله سپاه استان گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید ای مومنین با تقوا زندگی را به گونه ای تنظیم کنید که با صادقین همراه باشید.

وی با بیان اینکه خدا انسانهایی را که در راه خدا صبوری می کنند دوست دارد افزود: در زندگی سعی کنید در چارچوبی که خدا تعیین کرده حرکت کنید و با اهل بیت بودن و با ولایت بودن همان چارچوب است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: مومن باید در حوادث موضع مشخص داشته باشد در هر زمان دوست و دشمن را به خوبی بشناسد .

وی با اشاره به فرمایش امام خامنه ای در باب آتش به اختیار گفت: آتش به اختیار یعنی اینکه با اخلاق درست و با منطق پاسخگو باشیم و کارها را انجام دهیم تا بهانه دست بهانه گیرها ندهیم.

وی در پایان تاکید کرد: مسیر ما در پاسداری از انقلاب با رهبری و ولایت طی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار